Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro high-tech firmu
Drgonec, Igor ; Rympler, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá využitím marketing a jeho pod kategórie online marketingu na vytvorenie obecného postupu alebo návodu na zavedenie a zvýšenie popularity mobilných aplikácii vyvinutých firmou Programatori s.r.o. a tým aj propagáciou firmy samotnej. V práci budú použité najmä nástroje online marketingu ako sociálne siete, a SEO optimalizácia. Tieto nástroje sa budú využívať počas celého životného cyklu aplikácie.
Návrh marketingové strategie pro high-tech firmu
Drgonec, Igor ; Rympler, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá využitím marketing a jeho pod kategórie online marketingu na vytvorenie obecného postupu alebo návodu na zavedenie a zvýšenie popularity mobilných aplikácii vyvinutých firmou Programatori s.r.o. a tým aj propagáciou firmy samotnej. V práci budú použité najmä nástroje online marketingu ako sociálne siete, a SEO optimalizácia. Tieto nástroje sa budú využívať počas celého životného cyklu aplikácie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.