Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix DHK Baník Most a návrhy na jeho zlepšení
Ryšánková, Helena ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
MARKETINGOVÝ MIX DHK BANÍK MOST A NÁVRHY NA JEHO ZLEPŠENÍ Bakalářská práce se bude zabývat analýzou marketingového mixu házenkářského klubu DHK Baník Most. Cíl práce: Zjistit pomocí výzkumných metod účinnost jednotlivých marketingových nástrojů. Zpracovat návrhy a doporučení pro zlepšení marketingového mixu klubu, které mají přispět k přilákání nových fanoušků a zvýšit spokojenost těch stávajících. Metody: Pro získání potřebných dat bylo využito pozorování, neformálního interview a dotazníkového šetření. Výsledky: Na základě získaných dat a informací byly odhaleny nedostatky v koncepci jednotlivých marketingových nástrojů. Jednalo se především o upravení doprovodného programu v průběhu utkání a fungování halového bufetu. Dále pak byly navrženy korekce v oblasti výhod plynoucích ze zakoupení sezonní permanentky. Doporučení se také týkaly propagace klubu, byly vzpomenuty typy propagace, kterých by klub mohl více využívat. Všechny návrhy, jak tyto nedostatky odstranit, byly prezentovány vedení klubu pro budoucí realizaci. Klíčová slova: marketingové nástroje, marketingový výzkum, dotazník, interview, házená

Viz též: podobná jména autorů
2 Ryšánková, Hana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.