Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Plakát a leták v knihovně - vývoj a příklady užití
Ruxová, Jana ; Římanová, Radka (vedoucí práce) ; Johnova, Radka (oponent)
Bakalářská práce informuje o systému archivace propagačních materiálů, a to plakátu a letáku, jako dokumentů krátkodobého charakteru, ve vybraných českých a moravských knihovnách. Zároveň zpravuje o tom, k jakým účelům se nejčastěji tato propagační média v knihovnách využívají a jakými distribučními cestami se dostávají na veřejnost. Na dokumentech dvou vybraných knihoven, a to Knihovny Matěje Josefa Sychry ve Žďáře nad Sázavou a Knihovny města Hradce Králové, je podrobně sledován vývoj v přípravě obou poutačů počínaje 60. léty minulého století. V práci jsou také podchyceny a popsány změny, které do výše uvedených procesů (archivace, užití, distribuce a výroba) přineslo zavedení ICT. Text práce se skládá ze dvou částí, a to z části teoretické a z případové studie. Teoretická část poskytuje odbornou podporu případové studii a je v ní zpracován vývoj plakátu a letáku v historickém kontextu a připomenuta jejich role v marketingové komunikaci.
Plakát a leták v knihovně - vývoj a příklady užití
Ruxová, Jana ; Římanová, Radka (vedoucí práce) ; Johnova, Radka (oponent)
Bakalářská práce informuje o systému archivace propagačních materiálů, a to plakátu a letáku, jako dokumentů krátkodobého charakteru, ve vybraných českých a moravských knihovnách. Zároveň zpravuje o tom, k jakým účelům se nejčastěji tato propagační média v knihovnách využívají a jakými distribučními cestami se dostávají na veřejnost. Na dokumentech dvou vybraných knihoven, a to Knihovny Matěje Josefa Sychry ve Žďáře nad Sázavou a Knihovny města Hradce Králové, je podrobně sledován vývoj v přípravě obou poutačů počínaje 60. léty minulého století. V práci jsou také podchyceny a popsány změny, které do výše uvedených procesů (archivace, užití, distribuce a výroba) přineslo zavedení ICT. Text práce se skládá ze dvou částí, a to z části teoretické a z případové studie. Teoretická část poskytuje odbornou podporu případové studii a je v ní zpracován vývoj plakátu a letáku v historickém kontextu a připomenuta jejich role v marketingové komunikaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.