Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingová a komunikační strategie pro portfolio značek piva Plzeňského Prazdroje
Rusínková, Anna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Krčmářová, Vanda (oponent)
Práce pojednává o marketingových komunikacích značek piva z portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj se zaměřením na komunikační mix. V teoretické části jsou představeny základní marketingové pojmy a teorie. Samostatná kapitola je věnována problematice značky, její identity a hodnoty. V praktické části je představena společnost Plzeňský Prazdroj a portfolio jejích produktů. U značek Pilsner Urquell, Gambrinus, Radegast a Velkopopovický Kozel je popsán jejich positioning, používané komunikační kampaně a sponzoring. Výsledky vlastního dotazníkového šetření formou osobního dotazování ukazují asociace spotřebitelů se značkami a znalost reklamních kampaní. V závěru práce jsou výsledky šetření porovnány s identitou značek a navrženy možné úpravy v komunikaci.
Posouzení vybraných jednotek v maloobchodní síti České Lípy
Rusínková, Anna ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá maloobchodní sítí s potravinami v České Lípě. V teoretické části seznámuje s pojmy maloobchod, obchodní vybavenost a nastiňuje vývoj maloobchodu a aktuální trendy. Praktická část analyzuje strukturu trhu s potravinami a porovnává konkrétní maloobchodní jednotky a popisuje nákupní atmosféru.Součástí práce je dotazníkové šetření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.