Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Implementace značky Alpina na český trh s outdoor obuví
Rudel, Jakub ; Říha, David (vedoucí práce) ; Poucha, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat český trh s outdoor obuví. Bakalářská práce je zaměřena na srovnání vnímání loajality ke značce Alpina a vybraných konkurenčních značek vymezené skupiny spotřebitelů nakupující outdoorovou obuv. Společnost Alpina projevila zájem o vstup na český trh s portfoliem jejich produktů právě pro vysokohorskou turistiku, trekking a outdoor. V teoretické části je zmíněna problematika brand managementu a možné způsoby propagace jakékoliv značky na trhu. Pro vyhodnocení loajality a síly jednotlivých značek je zmíněna metoda BrandDynamics. Praktická část práce obnáší představení společnosti Alpina a její krátkou historii. Obsahuje rovněž konkrétní analýzu českého trhu se zhodnocením postavení a síly vybraných značek u spotřebitelů. Ze získaných dat jsou vypracovány záchytné body pro úspěšnou implementaci Alpiny do České republiky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.