Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix podniku
Vyroubalová, Klára ; Rozsypalová, Pavla (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix společnosti SwissCentrum software, s. r. o. Teoretická část popisuje pojmy marketing, marketingové prostředí, marketingový mix a SWOT analýzu. Analytická část hodnotí marketingový mix společnosti a jsou provedeny analýzy – SLEPT analýza, Porterova analýza a SWOT analýza. Poslední, návrhová část obsahuje návrhy na zlepšení marketingového mixu.
Marketingový mix podniku
Vyroubalová, Klára ; Rozsypalová, Pavla (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix společnosti SwissCentrum software, s. r. o. Teoretická část popisuje pojmy marketing, marketingové prostředí, marketingový mix a SWOT analýzu. Analytická část hodnotí marketingový mix společnosti a jsou provedeny analýzy – SLEPT analýza, Porterova analýza a SWOT analýza. Poslední, návrhová část obsahuje návrhy na zlepšení marketingového mixu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.