Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Monitoring preventivních aktivit na školách zapojených do programu Unplugged a nPrevence
Rothová, Aneta ; Jurystová, Lucie (vedoucí práce) ; Gabrhelík, Roman (oponent)
VÝCHODISKA: Školská prevence v České republice je velmi diskutovaná a stále se vyvíjející oblast. Její kvalitní a efektivní poskytování je klíčem k zamezení rozvoje rizikového chování u dětí a mladistvých. Je nezbytné, aby preventivní programy byly poskytované dle nejnovějších poznatků z výzkumných studií a plnily tak svůj účel. CÍLE A VÝZKUMNÉ OTÁZKY: Tato diplomová práce si kladla dva základní cíle. Prvním z nich bylo zjistit, zda a jaké preventivní aktivity probíhaly na školách zapojených ve studii (tedy jaké jsou formy těchto preventivních aktivit, jaká je jejich časová dotace a způsob zajištění) během školního roku 2014/2015. Druhým cílem bylo definovat rozdíly mezi školami, v nichž probíhaly preventivní aktivity v rámci běžného tzv. preventivního programu školy (kontrolní skupina škol) a mezi školami, kde navíc probíhal program Unplugged ve své základní nebo rozšířené verzi (experimentální skupina škol). METODY: Pro zisk dat byla zvolena kvantitativní metoda online dotazníku, pomocí databáze Qualtrics. Oslovené školy a školská zařízení byla do studie vybírána metodou randomizace. Získaná data byla vyhodnocena pomocí základní deskriptivní statistiky. VÝSLEDKY: Získané výsledky poukazují na neustálý vývoj a zvyšování odbornosti realizovaných preventivních programů. Celkově školy, které se...
Monitoring preventivních aktivit na školách zapojených do programu Unplugged a nPrevence
Rothová, Aneta ; Jurystová, Lucie (vedoucí práce) ; Gabrhelík, Roman (oponent)
VÝCHODISKA: Školská prevence v České republice je velmi diskutovaná a stále se vyvíjející oblast. Její kvalitní a efektivní poskytování je klíčem k zamezení rozvoje rizikového chování u dětí a mladistvých. Je nezbytné, aby preventivní programy byly poskytované dle nejnovějších poznatků z výzkumných studií a plnily tak svůj účel. CÍLE A VÝZKUMNÉ OTÁZKY: Tato diplomová práce si kladla dva základní cíle. Prvním z nich bylo zjistit, zda a jaké preventivní aktivity probíhaly na školách zapojených ve studii (tedy jaké jsou formy těchto preventivních aktivit, jaká je jejich časová dotace a způsob zajištění) během školního roku 2014/2015. Druhým cílem bylo definovat rozdíly mezi školami, v nichž probíhaly preventivní aktivity v rámci běžného tzv. preventivního programu školy (kontrolní skupina škol) a mezi školami, kde navíc probíhal program Unplugged ve své základní nebo rozšířené verzi (experimentální skupina škol). METODY: Pro zisk dat byla zvolena kvantitativní metoda online dotazníku, pomocí databáze Qualtrics. Oslovené školy a školská zařízení byla do studie vybírána metodou randomizace. Získaná data byla vyhodnocena pomocí základní deskriptivní statistiky. VÝSLEDKY: Získané výsledky poukazují na neustálý vývoj a zvyšování odbornosti realizovaných preventivních programů. Celkově školy, které se...

Viz též: podobná jména autorů
1 Rothová, Adriána
2 Rothová, Alica
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.