|
Děti s odloženou školní docházkou
Rosová, Beata ; Valentová, Lidmila (vedoucí práce) ; Trpišovská, Dobromila (oponent)
Diplomová práce je věnována problematice posilování školní připravenosti u dětí s odloženou školní docházkou. Ve své práci se zabývám možnostmi posouzení úrovně školní připravenosti, popisem jejích základních složek a zejména vhodnými intervenčními postupy a korektivními opatřeními, jež by vedly k jejímu posílení. Hlavním cílem práce je vytvoření stimulačního programu pro tuto skupinu dětí, jež by vedl k posílení méně rozvinutých psychických funkcí a následně ke zmírnění vykazovaných vývojových deficitů. KLÍČOVÁ SLOVA Rozvoj školní připravenosti, odklad školní docházky, socializace, intervence, vývoj, centrální nervový systém, zralost, poznávací procesy, percepce, předškolní období, podnětné prostředí, vstup do školy, adaptace, screening
|
|
Děti s odloženou školní docházkou
Rosová, Beata ; Valentová, Lidmila (vedoucí práce) ; Trpišovská, Dobromila (oponent)
Diplomová práce je věnována problematice posilování školní připravenosti u dětí s odloženou školní docházkou. Ve své práci se zabývám možnostmi posouzení úrovně školní připravenosti, popisem jejích základních složek a zejména vhodnými intervenčními postupy a korektivními opatřeními, jež by vedly k jejímu posílení. Hlavním cílem práce je vytvoření stimulačního programu pro tuto skupinu dětí, jež by vedl k posílení méně rozvinutých psychických funkcí a následně ke zmírnění vykazovaných vývojových deficitů. KLÍČOVÁ SLOVA Rozvoj školní připravenosti, odklad školní docházky, socializace, intervence, vývoj, centrální nervový systém, zralost, poznávací procesy, percepce, předškolní období, podnětné prostředí, vstup do školy, adaptace, screening
|