Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikace a její technologická podpora ve firmě na konkrétním příkladě
Rosická, Tereza ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kubeš, Jiří (oponent)
Vzhledem k tomu, že společnost GfK nyní prochází velkou reorganizací, neboť se změnilo celé její vedení, dochází k přeměně všech procesů. Jedním z těchto procesů je i proces komunikace, který do dnešní doby nebyl jako takový nijak specificky řešen. Zejména proto je velmi těžké tento proces popsat a uspořádat. Cílem této práce je pokusit se o rozbor procesu externí i interní komunikace ve společnosti GfK a zároveň se snažit navrhnout nějaké návrhy na zlepšení. Zabývat se podrobně všemi procesy firmy není při daném rozsahu práce možné a jelikož se společnost GfK zabývá výzkumem trhu a veřejného mínění, v této práci je soustředěna pozornost na komunikaci při hlavní činnosti (procesech) firmy. Těmito procesy jsou komunikace s respondenty a komunikace s klienty, co se týče externí komunikace. Pokud jde o komunikaci s respondenty, tato práce je zaměřena především na panel domácností, vzhledem k tomu, že pro společnost je hlavním přísunem informací (primárních dat ). Stejně tak interní komunikace je soustředěna při hlavním procesu společnosti GfK, a to při předávání a zpracování dat. Tyto procesy jsou pro společnost základní, nejzajímavější a jejich správný průběh ovlivňuje firmu jako celek, jak její jméno a prestiž, tak její výnosy. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část práce je věnována teoretickému poznání problému. Jsou zde přiblíženy hlavní pojmy, které se týkají především procesů, informací, komunikace a systémů. Na komunikaci je zde nahlíženo jak z hlediska sociálního (interpersonálního), tak z pohledu technologického, tedy jak komunikaci v organizaci ovlivňují možnosti ICT a to jak v pozitivním, tak negativním směru. Druhá část je již zaměřena na řešení konkrétního problému společnosti GfK. Nejprve je společnost GfK krátce charakterizována, dále jsou rozpracovány procesy interní a externí komunikace. Další kapitoly popisují současný stav ICT prostředků ve firmě a jejich skutečné využití. Na základě těchto poznatků je v závěru práce uvedeno několik návrhů a doporučení pro zlepšení těchto procesů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.