Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Preference studentů v cestovním ruchu - marketingová analýza
Rojová, Michaela ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou preferencí a spotřebního chování vysokoškolských studentů v cestovním ruchu. Jejím cílem je na základě této analýzy připravit doporučení ideálního nastavení jednotlivých nástrojů marketingového mixu pro poskytovatele služeb cestovního ruchu. V rámci teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy používané v této práci a je provedena analýza dostupných dat a výzkumů, na jejímž základě jsou stanoveny hlavní trendy a charakteristiky spotřebního chování mladých lidí. Praktická část práce se zaměřuje na vlastní výzkum, který byl proveden dotazníkovým šetřením realizovaném napříč Českou republikou na různých vysokých školách. Na základě vyhodnocení tohoto primárního výzkumu jsou navržena marketingová doporučení a tipy pro přípravu efektivní marketingové strategie.
Hodnocení využití potenciálu trasy Zlaté solné stezky Passau - Prachatice pro cestovní ruch
Rojová, Michaela ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza současného stavu cestovního ruchu na trase Zlaté solné stezky vedoucí z Pasova do Prachatic. Práce se zabývá hodnocením potenciálu Zlaté stezky pro cestovní ruch a jeho stávajícím využitím z hlediska lokalizačních i realizačních předpokladů. Zatímco teoretická část práce pojednává o historickém významu Zlaté stezky, praktická část se věnuje vlastní analýze atraktivit, produktů cestovního ruchu, materiálně technické základny a marketingového přístupu na jednotlivých úsecích Zlaté stezky. V závěrečné kapitole jsou porovnány zjišťěné rozdíly jak mezi jednotlivými úseky Zlaté stezky, tak mezi českou a německou stranou. Následně jsou představeny náměty autorky pro zlepšení využití potenciálu Zlaté stezky pro cestovní ruch a provedena SWOT analýza.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.