Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trilingvismus v Lucembursku a jeho odraz v tamější společnosti a ve školství
Rohová, Jana
Tato diplomová práce zkoumá jazykovou situaci v Lucembursku a její odraz v lucemburské společnosti a ve školství. Jazykovou situaci a praxi v Luxembursku lze charakterizovat jako společenský trilingvismus, který s sebou automaticky přináší i trilingvismus individuální. Na tomto principu je vystavěn celý tamější školský systém. Jazyková a školská politika, která má za cíl podporovat a udržet aktivní trilingvismus u všech svých občanů, proto hraje v Lucembursku velkou roli a má velký vliv při plánování nových kroků a opatření v rámci jazykového vyučování. Takováto jazyková praxe s sebou sice přináší několikeré výhody pro jednotlivce i pro celou společnost, její negativní dopad především na vyučování jazyků, obzvláště jazyka mateřského, je však zřejmý. Cílem této diplomové práce bylo poukázat nejen na kladné, ale i na záporné stránky současné jazykové praxe v Lucembursku a navrhnout možná teoretická řešení k jejímu zefektivnění.
Trilingvismus v Lucembursku a jeho odraz v tamější společnosti a ve školství
Rohová, Jana
Tato diplomová práce zkoumá jazykovou situaci v Lucembursku a její odraz v lucemburské společnosti a ve školství. Jazykovou situaci a praxi v Luxembursku lze charakterizovat jako společenský trilingvismus, který s sebou automaticky přináší i trilingvismus individuální. Na tomto principu je vystavěn celý tamější školský systém. Jazyková a školská politika, která má za cíl podporovat a udržet aktivní trilingvismus u všech svých občanů, proto hraje v Lucembursku velkou roli a má velký vliv při plánování nových kroků a opatření v rámci jazykového vyučování. Takováto jazyková praxe s sebou sice přináší několikeré výhody pro jednotlivce i pro celou společnost, její negativní dopad především na vyučování jazyků, obzvláště jazyka mateřského, je však zřejmý. Cílem této diplomové práce bylo poukázat nejen na kladné, ale i na záporné stránky současné jazykové praxe v Lucembursku a navrhnout možná teoretická řešení k jejímu zefektivnění.
Trilingvismus v Lucembursku a jeho odraz v tamější společnosti a ve školství
Rohová, Jana ; Podhajská, Eva (vedoucí práce) ; Haupenthal, Thomas Maria (oponent)
Tato diplomová práce zkoumá jazykovou situaci v Lucembursku a její odraz v lucemburské společnosti a ve školství. Jazykovou situaci a praxi v Luxembursku lze charakterizovat jako společenský trilingvismus, který s sebou automaticky přináší i trilingvismus individuální. Na tomto principu je vystavěn celý tamější školský systém. Jazyková a školská politika, která má za cíl podporovat a udržet aktivní trilingvismus u všech svých občanů, proto hraje v Lucembursku velkou roli a má velký vliv při plánování nových kroků a opatření v rámci jazykového vyučování. Takováto jazyková praxe s sebou sice přináší několikeré výhody pro jednotlivce i pro celou společnost, její negativní dopad především na vyučování jazyků, obzvláště jazyka mateřského, je však zřejmý. Cílem této diplomové práce bylo poukázat nejen na kladné, ale i na záporné stránky současné jazykové praxe v Lucembursku a navrhnout možná teoretická řešení k jejímu zefektivnění.
Etické otázky náhradního mateřství
ROHOVÁ, Jana
Bakalářská práce se zabývá problematikou náhradního mateřství. Zaměřuje se na právní úpravu České republiky a její vývoj. Součástí jsou i platné právní úpravy v jiných zemích. Dále se věnuje etickým otázkám spojeným s problematikou náhradního mateřství z pohledu medicíny, psychologie, sociologie, křesťanství a práva. Podrobněji se zabývá zejména statusem embrya, problematikou dehumanizace a negativním psychickým dopadem surogačního mateřství na všechny zúčastněné.

Viz též: podobná jména autorů
4 ROHOVÁ, Jana
1 Rohová, Jaroslava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.