Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv reklamních předmětů na chování spotřebitele při nákupu alkoholických nápojů v gastronomických zařízeních
Rivola, Filip
Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda reklamní předměty dokážou hosta v gastronomických zařízeních přinutit k nákupu vybraných alkoholických nápojů. K získání primárních dat je využito pozorování, následných hloubkových rozhovorů a volba preference propagačních předmětů. Marketingový výzkum probíhal ve třech podnicích rozdílného konceptu a zúčastnilo se jej celkem 45 respondentů. Na základě zjištěných informací jsou navrženy doporučení pro producenty alkoholických nápojů a provozovatele gastronomických zařízení. Tato doporučení vedou k lepšímu zacílení a využití reklamních předmětů především v odvětví cestovního ruchu, protože marketingového průzkumu se zúčastnila nadpoloviční většina turistů. Obecně zákazníci preferují netradiční a originální propagační předměty, nejlépe vytvořené z nezvyklých materiálů jako je dřevo. Tento trend se nejvíce projevil u pivních podtácků a propagačních předmětů, které jsou součástí interiéru podniku a svým designem korespondují s jeho konceptem. Respondenti také velmi dobře reagují na outdoorovou reklamu, která může být součástí velice oblíbených zahrádek.
Chování studentů středních škol při výběru vysoké školy
Rivola, Filip
Diplomová práce se věnuje chování studentů středních škol při výběru vysoké školy. V rámci marketingového výzkumu je provedena orientační analýza a následné dotazníkové šetření. Prvním vzorkem respondentů jsou studenti z prvních ročníků vysokých škol (n=316), druhým vzorkem respondentů jsou studenti středních škol, kteří navštěvují poslední ročník před maturitou (n=343). Poslední částí marketingového výzkumu jsou hloubkové rozhovory se stejnými vzorky respondentů zmíněnými výše, u každého vzorku respondentů je provedeno 10 hloubkových rozhovorů. U hloubkových rozhovorů respondenti také hodnotili vybrané propagační nástroje vysokých škol. Na základě zjištěných výsledků je analyzováno a popsáno chování studentů a jsou navržena doporučení pro vysoké školy, které sídlí v oblasti Moravy a Slezska. Tato doporučení slouží k lepší propagaci vysoké školy u potenciálních studentů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.