Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spejbl a Hurvínek jako kulturně-společenský fenomén v českém mediálním obraze
Reifová, Sabina ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Cebe, Jan (oponent)
Konceptem absolventské studie je zachytit historicko-literární formou dějiny Divadla Spejbla a Hurvínka, profily jeho osobností, loutek, událostí a konaných představení v letech 1939- 1990, (od počátků profesionální loutkářské činnosti prof. Josefa Skupy v Plzni v protektorátních letech, skrze Skupovu divadelní realizaci v pražském působišti po 2.světové válce, přes éru hereckého účinkování Miloše Kirschnera, Heleny Štáchové a Martina Kláska v době socialismu, a během normalizačních let, až po nástup kapitalismu. Jako cíl si diplomantka vytyčila vytvořit mediální odraz událostí Divadla Spejbla a Hurvínka, které byly vnímány a zhodnocovány československým a českým masovým, dobovým, denním tiskem - (ultrapravicovými fašistickými časopisy Vlajkou (1939-40) a Árijským bojem (1940), levicovými, socialisticky orientovanými novinami Rudým právem (1948,52,53,55,57,58,59,67,72,75,79,80,82,83,84,85,86,87,88), Svobodným slovem (1959,66,69,77,80,82,83,84,85,87), Mladou frontou (1957,66,75,77,81,82,84,87), křesťanskodemokraticko-konzervativní Lidovou demokracií (1966,71,74,77,78,79,81,82,84,85,86,87,88), večerním tiskem - Večerní Prahou (1969,82), a pravicově zaměřeným, kapitalistickým listem - Mladou frontou Dnes (1990). V každé historické epoše a vládnoucím režimu byly postavy S+H jinak pojímány. Záměrem...
Spejbl a Hurvínek jako kulturně-společenský fenomén v českém mediálním obraze
Reifová, Sabina ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Cebe, Jan (oponent)
Konceptem absolventské studie je zachytit historicko-literární formou dějiny Divadla Spejbla a Hurvínka, profily jeho osobností, loutek, událostí a konaných představení v letech 1939- 1990, (od počátků profesionální loutkářské činnosti prof. Josefa Skupy v Plzni v protektorátních letech, skrze Skupovu divadelní realizaci v pražském působišti po 2.světové válce, přes éru hereckého účinkování Miloše Kirschnera, Heleny Štáchové a Martina Kláska v době socialismu, a během normalizačních let, až po nástup kapitalismu. Jako cíl si diplomantka vytyčila vytvořit mediální odraz událostí Divadla Spejbla a Hurvínka, které byly vnímány a zhodnocovány československým a českým masovým, dobovým, denním tiskem - (ultrapravicovými fašistickými časopisy Vlajkou (1939-40) a Árijským bojem (1940), levicovými, socialisticky orientovanými novinami Rudým právem (1948,52,53,55,57,58,59,67,72,75,79,80,82,83,84,85,86,87,88), Svobodným slovem (1959,66,69,77,80,82,83,84,85,87), Mladou frontou (1957,66,75,77,81,82,84,87), křesťanskodemokraticko-konzervativní Lidovou demokracií (1966,71,74,77,78,79,81,82,84,85,86,87,88), večerním tiskem - Večerní Prahou (1969,82), a pravicově zaměřeným, kapitalistickým listem - Mladou frontou Dnes (1990). V každé historické epoše a vládnoucím režimu byly postavy S+H jinak pojímány. Záměrem...
Profesní etiketa v obchodním styku
REIFOVÁ, Sabina
Záměrem práce je definovat profesní etiketu z pohledu podnikatelského prostředí dvou zemí České republiky a Španělska. Z hlediska zkoumané problematiky se autorka zaměřila na možnosti komunikace verbální {--} osobní, telefonickou, písemný styk a neverbální formy. Komunikace je klíčovým jevem ovlivňujícím obchodní styk mezi manažery. Proto autorka považuje komunikaci za jeden z nejpodstatnějších rysů, z něhož lze vnímat pravidla etikety a následně je zhodnocovat. Popsala, jaká mají být formální pravidla při jejich používání, vytyčila pozitivní a negativní stránku každé z nich a poukázala na drobné nuance v chápání a užívání pravidel komunikace podnikatelů v mentálně odlišných státech V závěru práce autorka komparačně analyzovala jednotlivé mentální projevy obou národností,které se promítají do podnikatelského interkulturního střetu.

Viz též: podobná jména autorů
3 REIFOVÁ, Sabina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.