Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analysis of reorganizations in Czech republic
Rakytová, Tatiana ; Schönfeld, Jaroslav (vedoucí práce) ; Smrčka, Luboš (oponent)
Hlavním cílem práce kromě představení právní úpravy, která definuje proces reorganizace podle Zákona č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení, ve znění pozdějších předpisů, je také představení zkoumaného vzorku povolených reorganizací z pohledu vybraných ekonomických a neekonomických faktorů. Zkoumaný vzorek je složen ze všech společností, jimž od 1.1.2008 do 31.12.2012 byla soudem povolena reorganizace. Mezi nosné faktory analýzy patří zejména důvod insolvence, procesy vedoucí k povolení reorganizace, způsob zajištění provozního financování, doba trvání reorganizace, způsob jejího řešení, míra uspokojení věřitelů a další. Metody, které byly využity při analýze jsou analyticko-popisné, hodnotící a metoda komparace. Výzkum vycházel z veřejně dostupných dat o reorganizací podnicích nacházejících se v insolvenčním rejstříku. Podle výsledků je možné obecně říci, že reorganizace je pro věřitele výhodnější než konkurz, zejména kvůli vyšší míře a rychlosti uspokojení věřitelů. Reorganizace však nepatří mezi častý způsob řešení úpadku společnosti. Úspěšné ukončení reorganizace podporuje zahájení insolvenčního řízení v době, kdy se dlužník nachází pouze ve stavu hrozícího úpadku. Rovněž důležitým aspektem je připravení propracovaného a realistického reorganizačního plánu, který je třeba "prodat" svým věřitelům ještě před rozhodnutím o úpadku. Dlužník by měl mít vždy na paměti, že právě věřitelé jsou jedním z hlavních činitelů úspěšnosti celého procesu reorganizace.
Online public relations
Rakytová, Tatiana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Vadocz, Štefan (oponent)
Cílem této práce je definovat podstatu vztahů s veřejností na internetu, představit hlavní nástroje PR, které jsou v současnosti společnostmi využívány na budování vztahů s internetovou veřejností. Dále vyhodnotit jejich možné využití firmami na komunikaci se okolím. Na základě vlastního průzkumu analyzovat jejich dopad na uživatele internetu. Výstupem práce by mělo být sestavení základních doporučení a postupů při komunikací a budování dobrého jména společnosti v online prostředí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.