Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hra stylu Doom (chození v bludišti)
Rakus, Roman ; Vyskočil, Michal (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Využití efektů v počítačových hrách je velmi velké. Kladen je velký důraz na nejpěknější zobrazení za co nejnižší cenu. Využívají se nejnovější grafické adaptéry a techniky, které jsou jimi nabízeny. V této práci je popsán a implementován postup jak vytvořit některé efekty. Mezi ně patří systémy částic. Dále per-pixel osvětlování, normal bump mapping a fake volumetric lines za využití OpenSceneGraphu, shaderů a dalších technik.
Hra stylu Doom (chození v bludišti)
Rakus, Roman ; Vyskočil, Michal (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Využití efektů v počítačových hrách je velmi velké. Kladen je velký důraz na nejpěknější zobrazení za co nejnižší cenu. Využívají se nejnovější grafické adaptéry a techniky, které jsou jimi nabízeny. V této práci je popsán a implementován postup jak vytvořit některé efekty. Mezi ně patří systémy částic. Dále per-pixel osvětlování, normal bump mapping a fake volumetric lines za využití OpenSceneGraphu, shaderů a dalších technik.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.