Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Odysseus od nápadu po realizaci
Sekicki, Bojana ; NOVÁK, Vladimír (vedoucí práce) ; RAJMONT, Ivan (oponent)
Cílem této studie je popsat proces řízení mého představeni Odysseus od okamžiku první inspirace k konečně důsledně prezentaci před živým publikem. V něm nastíním vývoj mého konceptu spolu se podrobným popisem dramaturgického a režijního procesu: včetně práce s textem, výzkumu, práci s herci, přípravou na zkoušky, práci s scénografii, práce s prostorem, zvukem a světlem atd. Na závěr, pokusím se zhodnotit a proanalyzovat úspěchy celého procesu ve vztahu ke konečnému výrobku.
Jsem už herec ?
Vejražka, Jan ; MAKONJ, Karel (vedoucí práce) ; RAJMONT, Ivan (oponent)
Mohu o sobě po čtyřech letech studia herectví a jednom necelém roce v divadelním angažmá jednoznačně prohlásit - jsem už herec? To je hlavní otázka, kterou si přeji touto prací zodpovědět. Postupuji tak, že se pokouším pojmenovat a ukázat to, co pro mě znamená být herec. Tak se struktura práce specificky formuje do jednotlivých kapitol, které svým způsobem vyplývají jedna z druhé a jsou spolu provázané, tedy celá práce je ve své podstatě jedním celistvým textem. Během celé práce vycházím především ze svých vlastních osobních zkušeností a zážitků. Na základě zjištění, která objevuji, dospívám k tomu, že na otázku - jsem už herec? - odpovědět nemohu, protože je pro mě ve své podstatě stejná jako otázka - jsem už člověk?
Mezi iluzí a realitou
Bubníková, Anna ; Krobot, Miroslav (vedoucí práce) ; Rajmont, Ivan (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se pokoušela hledat význam slov iluze a realita v kontextu divadla a každodenního života. Snažila jsem se vycházet vždy z vlastních poznatků a zkušeností a na konkrétních příkladech se nad tématem zamýšlet.
Inspirační zdroje mé divadelní optiky
Pomoriški, Tamara ; Makonj, Karel (vedoucí práce) ; Rajmont, Ivan (oponent)
V diplomové práci Inspirační zdroje mé divadelní optiky odpovídám na otázku, proč dělám divadlo. Probírám osobní nedivadelní zkušenosti, píši o inspiraci z jiných druhů umění (literatury, filmu, psychologie, náboženství) jako o možnostech umělecké tvorby. Dávám odpovědi na otázky: Proč Praha a ne Bělehrad ?, Proč alternativní a ne činoherní divadlo. Váhám mezi loutkovým a obecným alternativním divadlem. Mluvím o své vlastní tvorbě a o ujasňování si vlastní poetiky. Píši o dramaturgické a režijní inspiraci.
Od diletantismu k profesionalismu
Tichoňová, Alžběta ; Krobot, Miroslav (vedoucí práce) ; Rajmont, Ivan (oponent)
Práce, snažící se vystihnout studium na AMU, je napsána subjektivním autorským stylem a je rozdělena do tří částí. První část - Ona a čas - je literární popis studia na DAMU od prvního do posledního ročníku. Druhá část - Ona a konkrétní řešení některých z her - se zabývá rozpracováním a zhodnocením režijní práce v některých divadelních inscenacích. Třetí část - Ona a demagogie - pak naznačuje směry, filozofii a vize nejen daného tématu, ale také osobního postoje k běžným životním situacím.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.