Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza on-line komunikačního mixu společnosti Danone a návrh na jeho zefektivnění.
Hodboď, Radek ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Raiman, Alexander (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem on-line komunikace a jejím vymezením v rámci komunikačního a marketingového mixu. Je úzce spojena s překotným technologickým vývojem. Je tedy nutno sledovat trendy, které jsou rovněž součástí práce. Na základě teoretických podkladů, analýzy českého internetového a reklamního prostředí a výzkumu přístupu českých firem k on-line komunikaci, si autor klade za cíl stanovit, jaký význam on-line hraje v porovnání s ostatními částmi komunikačního mixu. Výstupy z výše zmíněného jsou aplikovány v analýze on-line komunikačního mixu rychloobrátkového výrobce i konkurenčních aktivit. Tato zjištění jsou dále formulována v doporučení pro zefektivnění on-line komunikace analyzované společnosti a taktéž slouží ke stanovení nové strategie.
Restrukturalizace v malých a středních firmách - případová studie z regionu střední a východní Evropy
Kurnas, Martin ; Jaklová, Martina L. (vedoucí práce) ; Raiman, Alexander (oponent)
Předložená diplomová práce se zabývá popisem postupu podnikové restrukturalizace v malých a středních firmách. Cílem práce je připravit návod ozdravných kroků pro menší firmy v podnikové krizi a aplikovat tento návod na zhodnocení reálné případové studie. První část práce se zabývá přehledem literatury na téma podnikové restrukturalizace a popisuje specifika restrukturalizací v regionu střední a východní Evropy se zaměřením na Českou republiku. V druhé části je na základě teoretických poznatků vytvořen model, který zachytává podrobný postup doporučených kroků v rámci restrukturalizace. V další části je popsána případová studie malé české firmy, která prošla restrukturalizací. Na závěr jsou kroky krizového managementu ve firmě zhodnoceny z pohledu prezentovaného modelu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.