Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing strategy of the project My Better Myself
Radimský, Martin ; Říha, David (vedoucí práce) ; Krahulík, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo vytvoření marketingové strategie neziskového vzdělávacího projektu zaměřeného na středoškoláky, jejíž přiblížení a vytvoření bylo postaveno na konceptu projektu My Better Myself. Jako hlavní metody k dosažení cílů práce byly použity nástroje analýzy marketingové strategie jako marketingový průzkum, SWOT analýza a marketingový mix, jejichž využití v praxi v konečném důsledku vede k dosažení konkurenční výhody, která v tomto případě vychází z jedinečnosti a jednoduchosti myšlenky projektu, zaměřením na velmi specifickou cílovou skupinu až doručení dalšího vzdělání pro středoškoláky s propojením na jejich další vysokoškolské studium. Jako primární zdroj informací při přípravě strategie posloužily vlastní zdroje autora. Na závěr jsou shrnuty postupy, jak aplikovat výstupy této práce na jiné podobné projekty.

Viz též: podobná jména autorů
1 Radimský, Marek
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.