Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Integrovaná výuka a mezipředmětové vztahy v přírodovědných předmětech pohledem učitelů z praxe
RAJTMAJEROVÁ, Veronika
Diplomová práce se zabývá integrovanou výukou v přírodovědných předmětech v rámci konceptu STEM. Teoretická část se věnuje současnému pohledu na integrovanou výuku a mezipředmětové vztahy. Hlavním cílem práce je vytvoření integrované výukové jednotky, která je tematicky zaměřená na učivo související s Měsícem a propojuje vzdělávací oblast Člověk a příroda, konkrétně fyziku, přírodopis a zeměpis, a vzdělávací oblast Matematika a její aplikace, konkrétně okruh Závislosti, vztahy a práce s daty. Součástí práce je analýza kurikulárních dokumentů a vybraných učebnic přírodovědných předmětů se zaměřením na toto zvolené téma. Práce si také klade za cíl získat pohled učitelů z praxe na problematiku integrované výuky. V rámci rozhovorů s učiteli z praxe bylo zjišťováno, jaký je jejich pohled na integrovanou výuku a mezipředmětové vztahy, jejich využití v přírodovědných předmětech a na jejich přínosy a limity.
Problematika mezipředmětových vztahů přírodopis - zeměpis - fyzika ve výuce tématu role vegetace v koloběhu vody v krajině na ZŠ z pohledu studentů učitelství zeměpisu a přírodopisu pro ZŠ
RAJTMAJEROVÁ, Veronika
Tato bakalářská práce se zabývá mezipředmětovými vztahy mezi přírodopisem, zeměpisem a fyzikou ve výuce tématu role vegetace v koloběhu vody v krajině na základní škole. Cílem práce bylo osvětlení mezipředmětových vztahů při výuce tohoto tématu a zjištění názorů studentů učitelství zeměpisu. V teoretické části je zmíněna role vegetace v koloběhu vody v krajině a dále je vymezen termín mezipředmětové vztahy a jejich zařazení v rámci přírodovědných předmětů. Práce obsahuje analýzu učebnic zeměpisu a přírodopisu zaměřenou na mezipředmětové vztahy související s vegetací a koloběhem vody v přírodě. Těžištěm práce je dotazníkové šetření, které sleduje poznatky a názory studentů Pedagogické fakulty a zároveň také budoucích učitelů na základní škole. Výsledky přináší rozdílnosti mezi přírodovědnými a společenskovědními obory.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.