Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku
Rákosníková, Veronika ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Martina, Martina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve společnosti Informační call centrum. Hlavním cílem práce je charakterizovat a zhodnotit současný stav vzdělávání operátorů ve společnosti Informační call centrum. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. První část, teoretická část, práce poskytuje základní poznatky z oblasti vzdělávání a rozvoje zaměstnanců a jsou zde vysvětleny základní pojmy související s problematikou vzdělávání. Praktická část je věnována charakteristice zvoleného podniku a vlastnímu výzkumu. Pro získání potřebných informací byla využita technika standardizovaného rozhovoru a technika dotazování formou dotazníku. Na základě syntézy získaných informací z rozhovorů a dotazníků byly vyvozeny závěry o aktuálním systému vzdělávání a navržena doporučení, která by měla vést ke zvýšení celkové úrovně vzdělávání ve společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.