Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Job klub jako podpora nezaměstnaných
Puttová, Karolína ; Dočkal, Jan (vedoucí práce) ; Čočková, Kateřina (oponent)
Po roce 1989 se v České republice objevil do té doby neznámý fenomén - nezaměstnanost. Cílem této práce je poskytnout zevrubný popis tohoto jevu, charakterizovat jej a popsat z hlediska dopadu na ekonomiku země a na osobnost člověka. Job klub o.s. Proxima Sociale jako podpora pro ty, kteří hledají práci, vznikl na počátku roku 2004, a od podzimu 2004 je spolufinancován z prostředků Evropského sociálního fondu. Dále je v práci popsán vývoj Job klubu a jeho aktuálního stavu podle standardů sociálních služeb. Popsána je obecně služba Job klubu (poslání, cíle, aktivity, personální zajištění, kapacita, atd.) a specifika některých služeb - chráněného pracovního místa a zejména kurzu "Jak si poradit na trhu práce". Výsledky hodnotícího dotazníku kurzu "Jak si poradit na trhu práce" byly v závěrečné kapitole použity jako ilustraci zpětných vazeb klientů služby. Zpětné vazby klientů pak byly použity jako jeden z podkladů pro načrtnutí možností rozvoje Job klubu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Job klub jako podpora nezaměstnaných
Puttová, Karolína ; Dočkal, Jan (vedoucí práce) ; Čočková, Kateřina (oponent)
Po roce 1989 se v České republice objevil do té doby neznámý fenomén - nezaměstnanost. Cílem této práce je poskytnout zevrubný popis tohoto jevu, charakterizovat jej a popsat z hlediska dopadu na ekonomiku země a na osobnost člověka. Job klub o.s. Proxima Sociale jako podpora pro ty, kteří hledají práci, vznikl na počátku roku 2004, a od podzimu 2004 je spolufinancován z prostředků Evropského sociálního fondu. Dále je v práci popsán vývoj Job klubu a jeho aktuálního stavu podle standardů sociálních služeb. Popsána je obecně služba Job klubu (poslání, cíle, aktivity, personální zajištění, kapacita, atd.) a specifika některých služeb - chráněného pracovního místa a zejména kurzu "Jak si poradit na trhu práce". Výsledky hodnotícího dotazníku kurzu "Jak si poradit na trhu práce" byly v závěrečné kapitole použity jako ilustraci zpětných vazeb klientů služby. Zpětné vazby klientů pak byly použity jako jeden z podkladů pro načrtnutí možností rozvoje Job klubu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.