Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zpracování podnikatelského plánu s cílem proniknout na trh venkovní reklamy v ČR
Purkrábek, Jan ; Kešner, Martin (vedoucí práce) ; Tichá, Klára (oponent)
Cílem práce je sestavit podnikatelský plán nově vznikající společnosti se zaměřením na trh velkoplošné venkovní reklamy, dílčími cíli pak prověřit proveditelnost a rentabilitu záměru, aby se dokázal zadavatel rozhodnout, zda daný záměr uskutečnit či nikoliv. Práce analyzuje tržní prostor, popisuje tržní příležitost i ve vztahu k platné legislativě, odhaduje potenciál trhu, nastiňuje dále konkrétní postup realizace, mapuje zdánlivě největší rizika projektu a na základě těchto projekcí celý záměr kvantifikuje číselně, sestavuje jej do podoby výkazů hospodaření a vyhodnocuje jeho rentabilitu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.