Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Brand management
Puškárová, Jana ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Bakalářská práce se zabývá budováním značky a jejím strategickým řízením. Cílem práce je na základě hloubkových rozhovorů a následné analýzy zjistit, jaké aktivity společnost Samsung vyvíjí za účelem budování její značky a jaký je jejich dopad. V teoretické části jsou představeny odborné definice související s pojmem značka, jako prvky značky, identita a image, positioning značky, hodnota a její měření. V následující části je charakterizován proces budování značky a jejího strategického vedení, který zahrnuje také specifika interního brandingu a pozice brand managera. Praktická část obsahuje analýzu budování značky Samsung, stručný popis historie, vizi společnosti a současnou strategii. Na základě hloubkových rozhovorů budou detailně analyzovány jednotlivé aktivity, jejichž cílem je budování značky Samsung. Následně bude v této bakalářské práci uvedena případová studie, která zkoumá zavedení a úspěšnost facebookové stránky Samsung Česko a Slovensko. V závěru jsou všechny poznatky shrnuty do SWOT analýzy, která podá detailní obraz o silných a slabých stránkách značky Samsung, její příležitostech, ale i hrozbách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.