Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Právní úprava nakládání se stavebním odpadem v kontextu cirkulární ekonomiky
Prucek, Jan ; Sobotka, Michal (vedoucí práce) ; Fabšíková, Tereza (oponent)
Diplomová práce se zabývá právní úpravou nakládání se stavebními a demoličními odpady, jakožto specifickou skupinou odpadů, a to zejména s ohledem na její zasazení do kontextu konceptu cirkulární ekonomiky. V práci je krom aktuálního stavu uveden i historický vývoj právní úpravy, dochází k vymezení jednotlivých způsobů nakládání se stavebními odpady, souvisejících institutů a subjektů, které se touto právní úpravou řídí. Práce je rozdělena do úvodu, čtyř kapitol, z nichž každá podrobně představuje jednotlivá témata, a závěru. První kapitola se věnuje představení konceptu cirkulární ekonomiky, jejímu vývoji a právnímu zakotvení a také jejím základním principům. Stejně tak v této kapitole dochází k vymezení pojmu odpadového hospodářství, kde nad rámec uvedeného dochází k představení jeho hierarchie a základních cílů. Druhá kapitola rozebírá vývoj právní úpravy odpadové legislativy se zaměřením na stavební a demoliční odpady a představuje krom relevantních právních předpisů na území České republiky také strategické dokumenty odpadového hospodářství, kterými jsou Plány odpadového hospodářství. Třetí kapitola je věnována objektu a subjektům právní úpravy, tedy stavebnímu a demoličnímu odpadu, potažmo odpadu obecně, a osobám, které se účastní odpadového hospodářství. U stavebního a demoličního odpadu je...
Didaktické využití hudebních aktivit ve výuce francouzské výslovnosti
Prucek, Jan ; Klinka, Tomáš (vedoucí práce) ; Jančík, Jiří (oponent)
Anotační list Název diplomové práce: Didaktické využití hudebních aktivit ve výuce francouzské výslovnosti Klíčová slova: komunikativní přístup, fonetika, fonologie, výslovnost, prozodie, aktivita, hudba, rytmus, rytmizace, melodie, tempo, intonace, přízvuk, píseň, rap, gesta, mimika, výraz Abstrakt: Tato práce se zabývá výukou fonetiky francouzštiny. Uvažuje nad postavením fonetiky v komunikativně orientovaném vyučování a dochází ke skutečnosti, že výuka fonetiky a fonologie není prioritou komunikativního přístupu. Práce dokazuje důležitost takového vyučování a hledá proto cesty, jak by se dala výuka výslovnosti či určitých jejích komponent zatraktivnit. Na základě dokázaného vztahu hudby a řeči coby jevů auditivní povahy, je rozvíjena myšlenka o vzájemně se prolínajících prvcích těchto dvou oblastí. Cílem práce je prozkoumat, jak by se dal rytmus, melodie, tempo, frázování aj. využít ve výuce francouzské výslovnosti především v rovině suprasegmentální. Práce nabízí základní inventář cvičení, která těží z této charakteristiky a která byla ověřena v praxi, a v závěrečné analýze shrnuje jejich efektivitu v cizojazyčném vyučování.
Didaktické využití hudebních aktivit ve výuce francouzské výslovnosti
Prucek, Jan ; Klinka, Tomáš (vedoucí práce) ; Jančík, Jiří (oponent)
Anotační list Název diplomové práce: Didaktické využití hudebních aktivit ve výuce francouzské výslovnosti Klíčová slova: komunikativní přístup, fonetika, fonologie, výslovnost, prozodie, aktivita, hudba, rytmus, rytmizace, melodie, tempo, intonace, přízvuk, píseň, rap, gesta, mimika, výraz Abstrakt: Tato práce se zabývá výukou fonetiky francouzštiny. Uvažuje nad postavením fonetiky v komunikativně orientovaném vyučování a dochází ke skutečnosti, že výuka fonetiky a fonologie není prioritou komunikativního přístupu. Práce dokazuje důležitost takového vyučování a hledá proto cesty, jak by se dala výuka výslovnosti či určitých jejích komponent zatraktivnit. Na základě dokázaného vztahu hudby a řeči coby jevů auditivní povahy, je rozvíjena myšlenka o vzájemně se prolínajících prvcích těchto dvou oblastí. Cílem práce je prozkoumat, jak by se dal rytmus, melodie, tempo, frázování aj. využít ve výuce francouzské výslovnosti především v rovině suprasegmentální. Práce nabízí základní inventář cvičení, která těží z této charakteristiky a která byla ověřena v praxi, a v závěrečné analýze shrnuje jejich efektivitu v cizojazyčném vyučování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.