|
Problematika propagace domácího cestovního ruchu ČR
Šremrová, Stanislava ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Prouzová, Hana (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou propagace domácího cestovního ruchu ČR, který v době, kdy se svět potýká s globalizačními problémy, jako byla nedávná ekonomická krize, která výrazně utlumila mezinárodní příjezdy, znova nabírá na důležitosti. Jeho propagace byla dlouhou dobu opomíjena a k jejímu rozvoji došlo prakticky až v novém tisíciletí. Cílem práce je zanalyzovat současnou propagaci domácího cestovního ruchu, především aktivity České centrály cestovního ruchu CzechTourism, hlavní instituce propagující cestovní ruch v ČR. Praktická část představuje marketingové a komerční komunikace, jejich nástroje, prvky a nové trendy, které se v nich s rozvojem digitálních technologií začaly projevovat, nahlíží na specifika propagace destinace cestovního ruchu, její marketingový mix a roli destinačního managementu a marketingu. Teoretická část seznamuje s turistickou destinací Česká republika, mapuje orgány koordinující cestovní ruch ČR a především analyzuje současnou komunikaci agentury CzechTourism se zvláštním zřetelem na domácí cestovní ruch, v závěru pak předkládá několik doporučení pro propagaci v budoucnosti.
|