Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozšíření produktové řady
Proroková, Veronika ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem práce je posouzení možností rozšíření produktové řady pro vybranou značku, resp. vytvoření vhodné strategie pro uvedení konkrétního produktového rozšíření na trh. Teoretická část je zaměřena na strategické a taktické řízení značek, marketingovém mixu a výzkum. V praktické části je zhodnocena situace na trhu ručního mytí nádobí, dlouhodobý vývoj, popis hlavních hráčů. Následně práce obsahuje marketingovou strategie pro uvedení nového typu produktu, který rozšíří stávající řady a posílí tím pozici značky na trhu. Tato strategie je stanovena na základě spotřebitelského výzkumu, kde byly zjišťovány způsoby mytí nádobí v České republice, jak si spotřebitelé představují ideální prostředek na ruční mytí nádobí a v neposlední řadě jak jsou stávající značky na trhu vnímány.
Zvláštnosti podnikatelského prostředí, obchodní a kulturní zvláštnosti Zimbabwe
Proroková, Veronika ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Cílem této práce bylo podat souhrnné informace o Zimbabwe. Obsahem jsou jak zvláštnosti podnikatelského prostředí, tak i obchodní a kulturní zvláštnosti této země a celá práce by měla sloužit jako informativní dokument pro potencionální investory či laiky a turisty, kteří se o Zimbabwe chtějí dozvědět něco více. První kapitola obsahuje základní charakteristiku, jako je geografie, demografie, náboženství či historie Zimbabwe. V druhé kapitole jsou k nalezení informace o ekonomické a politické situaci v zemi, relevantní pro budoucí podnikatele. Třetí je zaměřená na kulturní a obchodní odlišnosti, které je třeba znát a poslední kapitola je věnována Česko-Zimbabwských vztahům. Součástí je i obrazová příloha.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.