Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Corporate Perfomance Management in the company trading IT technologies
Procházková, Katarína ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Faina, Michal (oponent)
Diplomová práca je zameraná na problematiku riadenia podnikovej výkonnosti vo firme. S postupom času a rozvojom technológií narastá aj objem informácií, s ktorými sa vo firmách pracuje a dáta, na základe ktorých je možné sa rozhodovať. Pre firmu je kľúčové vedieť tieto dáta spracovať, navrhnúť svoje procesy a informačné systémy, aby dáta využila a bola schopná sa efektívne rozhodnúť. Cieľom tejto práce je predstaviť systém riadenia podnikovej výkonnosti a navrhnúť celý koncept pre firmu obchodujúcu s informačnými technológiami na českom a slovenskom trhu. Práca je členená na dve časti. Prvá časť je venovaná predstaveniu princípu riadenia podnikovej výkonnosti (v anglickom preklade Corporate Performance Management, CPM) -- predstavenie jednotlivých komponent, histórie, ako aj predstavenie miesta CPM v architektúre vo firmách a plány jej využívania do budúcna. Súčasťou je aj predstavenie piatich princípov na zavedenie CPM do praxe. V druhej, praktickej časti, sa práca zameriava na aplikáciu CPM na firmu pôsobiacu na českom a slovenskom trhu. Najskôr bola urobená analýza spoločnosti a stavu všetkých komponent CPM a následne boli všetky komponenty znovu navrhnované a prepracované, aby bolo možné dosiahnuť čo najlepších výsledkov. V praktickej časti je aj uvedený postup zavádzania CPM do praxe danou spoločnosťou podľa návrhu Boba Palladina.
Support of decision making process in entreprenurship
Procházková, Katarína ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Nábělková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o problematice rozhodování v podnikání.Postupne definuje pojem manažerské rozhodování, management znalostí. Propojení obou pojmů je v Business Intelligence, které dává data do srozumitelné podoby. Jeden ze systémů, které Business Intelligence využívají, je i řízení vztahů se zákazníky (CRM). Je to systém, který napomáhá k uspořádání vztahů se zákazníky, sbíra o nich data a nabízí bohatý zdroj informaci, podle kterých sa dokáže podnik rozhodnout o svých dalších podnikatelských záměrech. Praktická část je věnovaná systému CRM v organizaci AIESEC, která ho každodenne využívá ve svých činnostech. Cílem této práce je navrhnout postup řešení pro CRM, aby ho bylo možné ve vyšší míře využívat na úrovni rozhodování, celkové rozhodování zefektivnit a zrychlit. Navržené jsou dvě varianty, z kterých jsem na základě zadaných kritérií vybrala jednu, která je pro organizaci AIESEC vhodnější.

Viz též: podobná jména autorů
6 PROCHÁZKOVÁ, Kamila
16 PROCHÁZKOVÁ, Klára
10 PROCHÁZKOVÁ, Kristýna
6 Procházková, Kamila
2 Procházková, Karla
2 Procházková, Karolína
43 Procházková, Kateřina
2 Procházková, Kateřina,
16 Procházková, Klára
1 Procházková, Kristina
10 Procházková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.