Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza trhu finančního poradenství se zaměřením na společnost Partners Financial Services, a.s.
Prošvicová, Soňa ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Krejzová, Lucie (oponent)
Cílem práce je provést marketingový výzkum a analýzu obecných informací o finančním poradenství s následným zaměřením na značku společnosti Partners. První část práce je věnována teoretickým informacím o marketingu, marketingové komunikaci, marketingovém výzkumu, spotřebním chování a finančním poradenství. Začátek praktické části je věnován představení společnosti Partners, po kterém následuje samotný marketingový výzkum, jehož výsledky jsou postupně analyzovány. Na základě výsledků výzkumu jsou následně zodpovězeny hlavní výzkumné otázky. Praktickým přínosem práce jsou údaje sloužící společnosti Partners pro plánování budoucích kampaní a pro práci s potencionálními i současnými klienty.
Guerilla marketing na vybrané české společnosti
Prošvicová, Soňa ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Palková, Kateřina (oponent)
Cílem práce je podrobné představení guerilla marketingu a všeho co je o tomto novém marketingovém trendu důležité vědět. Dále bližší zmapování kampaní společnosti (Vodafone Czech Republic. a.s.). V závěru práce je pomocí dotazníkového šetření analyzováno, jaký mají lidé v dnešní době postoj k reklamě, ke kampaním společnosti a jaké mají povědomí o využívání guerilla marketingu nejen touto, ale i ostatními společnostmi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.