Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trainee programy ve velkých organizacích ve finančním sektoru
Prandstetterová, Lucie ; Běhounková, Olga (vedoucí práce) ; Baumgartner, František (oponent)
Cílem práce je analyzovat aktuální přístupy, pojetí a aplikaci trainee programů ve velkých organizacích působících ve finančním sektoru. Pozornost je nejprve věnována konceptu talent managementu z hlediska jeho pojetí talentu a dále z hlediska jeho přístupů a procesů. Dále se práce zaměřuje na trainee programy pro studenty a absolventy vysokých škol. Představena je charakteristika absolventů vysokých škol a problematika jejich uplatnění na trhu práce v České republice. Následně je pozornost věnována specifikům organizací ve finančním sektoru a zpracován je přístup těchto organizací k trainee programům. Empirické šetření je realizováno formou případové studie. Cílem šetření je analyzovat úspěšnost implementace nové koncepce trainee programu pro studenty a absolventy vysokých škol ve velké organizaci působící ve finančním sektoru v České republice. Indikátory úspěšné implementace a pozitivních přínosů koncepce trainee programu jsou počet úspěšných absolventů trainee programu, kteří splnili podmínky pro získání certifikátu o jeho absolvování, dále počet absolventů trainee programu, kteří po jeho skončení byli navíc přijati do hlavního pracovního poměru a spokojenost absolventů a liniových manažerů s obsahem trainee programu a jeho organizací. Klíčová slova: trainee program, talent management, talent,...
Motivace učitelů základních a středních škol k dalšímu profesnímu vzdělávání v závislosti na jejich pracovní spokojenosti
Prandstetterová, Lucie ; Gruber, Jan (vedoucí práce) ; Baumgartner, František (oponent)
Bakalářská práce se zabývá motivací učitelů základních a středních škol k dalšímu profesnímu vzdělávání a tím, do jaké míry souvisí tato motivace s jejich pracovní spokojeností. Cílem práce je identifikovat, jaká je pracovní spokojenost učitelů základních a středních škol v České republice, a jak koreluje s jejich motivací k dalšímu profesnímu vzdělávání. Pozornost je nejprve věnována vymezení profese učitele - práce představuje jak obecná specifika, tak i konkrétní data a údaje týkající se učitelů základních a středních škol v České republice. Dále se práce v kontextu učitelské profese zabývá oblastmi motivace, pracovní spokojenosti a dalšího profesního vzdělávání. Práce také představuje dosavadní výzkumy v oblasti učitelské práce týkající se participace učitelů na dalším profesním vzdělávání, jejich motivace k tomuto druhu vzdělávání a pracovní spokojenosti učitelů. Dále se práce věnuje otázce souvislosti pracovní spokojenosti a motivace k dalšímu profesnímu vzdělávání. Součástí práce je kvantitativní empirické šetření realizované ve vybraných základních a středních školách v Praze. Šetření si klade za cíl analyzovat pracovní spokojenost a motivaci učitelů působících na vybraných základních a středních školách v Praze k dobrovolné účasti na aktivitách dalšího profesního vzdělávání a ověřit, zdali...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.