Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vybrané agilní metodiky v praktických aplikacích
Růt, Václav ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Pour, Lukáš (oponent)
Práce se zabývá praktickou aplikací vybraných agilních metodik při tvorbě nové metodiky vývoje Firmy 2.0. Teoretická část stručně charakterizuje agilní metodiky obecně a poté se zaměřuje na konkrétní zástupce, a to Scrum, Kanban, SAFe a LeSS a hnutí DevOps, které tvoří podklad pro zpracování praktické části. V rámci charakteristiky zdůrazňuji vybrané prvky, které následně prakticky využiji. Zásadním faktem je, že se všechny zakládají na agilním manifestu a jsou díky tomu vzájemně kombinovatelné. Praktická část práce představuje Firmu 2.0 a její stávající metodiku vývoje. Ta se v současné době jeví jako nedostačující. Nedostatky popisuji jednak z hlediska úzkých míst samotné metodiky, tak z hlediska nastavení procesů ve firmě. Nová metodika tyto chyby odstraňuje a zapracovává nové prvky a upřesňuje názvosloví tak, aby lépe odpovídala aktuálním procesům v rámci firmy. Hlavním přínosem mé práce je zpracování metodiky vývoje softwaru pro malou společnost, kterou lze využít, v kombinaci s kvalitním teoretickým základem, i pro aplikaci mimo Firmu 2.0.
Email marketingová strategie pro vzdělávací portál
Pour, Lukas ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Dufek, Jaroslav (oponent)
Komunikace se zákazníkem hraje v dnešní době klíčovou roli internetového marketingu. Pokud se zákazníkem nekomunikujeme či necháme uvadat jeho pozornost vůči našemu produktu nebo službě, pak investice do jeho získání byla velmi málo zhodnocena. Email marketing samotný je velmi dobrým nástrojem udržování a budování vztahu se zákazníkem. Velké množství podnikatelů a firem však stále neumí s email marketingem pracovat a emaily rozesílají způsobem, jakým zvou kolegy na schůzku nebo jen ofotí slevový leták. První část diplomové práce se proto zaměřuje na definici samotného email marketingu a prvků jakými ovlivňují emaily zákazníky. Dále představuje způsoby jakými si zákazníka udržet, jak ho hýčkat například formou obsahového marketingu a ukazuje také současné trendy a možnosti automatizace. Druhá část této diplomové práce pak představuje a využívá email marketing nejen jako jeden z velmi silných nástrojů přímého marketingu, ale také jako jeden z prostředků pro podporu online vzdělávání, které nabývá velké popularitě jak v zahraničí, tak i v České republice. Práce ukazuje možnosti zapojení email marketingu k propagaci vzdělávacího portálu, který současně s touto diplomovou prací vzniká a bude sloužit k vyučování jeho zákazníků. Praktická část práce ukazuje jak nastavit cestu zákazníka od prvního kontaktu s portálem až po přihlášení se do online kurzu a taktéž email marketingovou strategii tak, aby se z návštěvníků portálu stávali loajální zákazníci a to s co nejširší automatizací celého procesu.

Viz též: podobná jména autorů
3 Pour, Luděk
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.