Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Volné seskupení 12/15 Pozdě, ale přece
Jungová, Markéta ; Lahoda, Vojtěch (vedoucí práce) ; Potůčková, Alena (oponent)
Pro svou diplomovou práci jsem si vybrala doposud nezpracované téma. Výtvarné osudy umělců, kteří se koncem 80. let spojili do volného seskupení 12/15 Pozdě, ale přece, sleduji už od 60. let. Jejich cesty uzavírám dobou kolem poloviny 90. let, kdy se činnost 12/15 prozatím uzavřela. Od začátku pojímám téma jako pohled na skupinu a proto jsou závěrečné exkursy do tvorby jednotlivých členů jen stručným naznačením individuálních směřování. V první části práce zařazuji okruh budoucích 12/15 do historického a kulturního kontextu doby normalizace. Sleduji postupně formující se uskupení umělců na různých výstavách a současně tak nastiňuji i podmínky, v nichž se nacházela neoficiální umělecká scéna. Vybrala jsem ty výstavy, které jsem osobně zhodnotila za podstatné pro další směřování tohoto okruhu. V druhé části se věnuji založení skupiny, její výstavní činnosti, grafické podobě propagačních materiálů a organizaci. Text následně doprovázím odpovídající, zpravidla doposud nepublikovanou, fotodokumentací. Ve třetí části přibližuji tvorbu 12/15. Snažím se vysledovat společná výtvarná směřování, ale současně umělce k těmto tendencím přiřazuji jen volně. Poté ve stručnosti shrnu výtvarnou cestu každého z autorů. Obrazová dokumentace má zde spíše ilustrativní charakter. V závěru se zamýšlím, vedle celkového shrnutí, nad...
Volné seskupení 12/15 Pozdě, ale přece
Jungová, Markéta ; Potůčková, Alena (oponent) ; Lahoda, Vojtěch (vedoucí práce)
Pro svou diplomovou práci jsem si vybrala doposud nezpracované téma. Výtvarné osudy umělců, kteří se koncem 80. let spojili do volného seskupení 12/15 Pozdě, ale přece, sleduji už od 60. let. Jejich cesty uzavírám dobou kolem poloviny 90. let, kdy se činnost 12/15 prozatím uzavřela. Od začátku pojímám téma jako pohled na skupinu a proto jsou závěrečné exkursy do tvorby jednotlivých členů jen stručným naznačením individuálních směřování. V první části práce zařazuji okruh budoucích 12/15 do historického a kulturního kontextu doby normalizace. Sleduji postupně formující se uskupení umělců na různých výstavách a současně tak nastiňuji i podmínky, v nichž se nacházela neoficiální umělecká scéna. Vybrala jsem ty výstavy, které jsem osobně zhodnotila za podstatné pro další směřování tohoto okruhu. V druhé části se věnuji založení skupiny, její výstavní činnosti, grafické podobě propagačních materiálů a organizaci. Text následně doprovázím odpovídající, zpravidla doposud nepublikovanou, fotodokumentací. Ve třetí části přibližuji tvorbu 12/15. Snažím se vysledovat společná výtvarná směřování, ale současně umělce k těmto tendencím přiřazuji jen volně. Poté ve stručnosti shrnu výtvarnou cestu každého z autorů. Obrazová dokumentace má zde spíše ilustrativní charakter. V závěru se zamýšlím, vedle celkového shrnutí, nad...
Logistika uměleckých děl
Horňáková, Daniela ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Potůčková, Alena (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na logistiku uměleckých děl, zejména na území České republiky. Zabývá se jak teoretickou rovinou, tak praktickým využitím tohoto tématu. V práci je vysvětleno několik základních termínů, týkajících se muzejní a galerijní logistiky, uvedeny obecné definice logistiky i rozdíly ve srovnání s logistikou v kulturní sféře. Je zde uvedeno několik firem zabývajících se transportem, případně dočasným uskladněním uměleckých děl a sbírkových předmětů. Ve spolupráci s jednou z těchto firem je zde popsána část rozsáhlého stěhování Uměleckoprůmyslového muzea v Praze.

Viz též: podobná jména autorů
2 Potůčková, Adéla
3 Potůčková, Alžběta
4 Potůčková, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.