Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti s důrazem na osobní prodej
Židková, Michaela ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Poruba, Jaroslav (oponent)
Cílem bakalářské práce je popis a analýza marketingového prostředí a marketingového mixu vybrané společnosti se zaměřením na osobní prodej. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou marketingu a developmentu, specifikací marketingového prostředí a marketingového mixu. Praktická část popisuje analyzovanou společnost ONO-development s.r.o. a její projekt Pozemky Vila Park Sviadnov, dále analyzuje marketingové prostředí a mix společnosti. Součástí praktické části je i provedený marketingový výzkum. Na základě získaných poznatku jsou v závěru bakalářské práce sepsána krátká shrnutí analyzovaných oblastí a jejich výsledná doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.