|
Marketing internetového obchodu
Popolanský, Jiří ; Macura, Michal (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
V mé diplomové práci se budu zabývat tématem marketingu internetového obchodu. V teoretické části se zaměřím na nalezení vhodných nástrojů marketingové podpory. V praktické části zejména na analýzu současné situace v konkrétním podniku a vlastní návrh marketingové kampaně pro daný internetový obchod.
|
|
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Reschowský, David ; Popolanský, Jiří (oponent) ; Karas, Michal (vedoucí práce)
Bakalářské práce je zaměřena na zhodnocení finanční situace společnosti GOZ METAL s.r.o., pomocí vybraných metod finanční analýzy. Metody, které budou použity ke zjištění finanční situace společnosti patří mezi základní a budou podrobně popsány v teoretické části. Část praktická bude zaměřena na výpočty jednotlivých finančních ukazatelů, pomocí kterých bude vyhodnocena celková finanční situace společnosti a následně navrženy a vypracovány takové návrhy a opatření, které povedou ke zlepšení případné nepříznivé situace.
|
| |
|
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Reschowský, David ; Popolanský, Jiří (oponent) ; Karas, Michal (vedoucí práce)
Bakalářské práce je zaměřena na zhodnocení finanční situace společnosti GOZ METAL s.r.o., pomocí vybraných metod finanční analýzy. Metody, které budou použity ke zjištění finanční situace společnosti patří mezi základní a budou podrobně popsány v teoretické části. Část praktická bude zaměřena na výpočty jednotlivých finančních ukazatelů, pomocí kterých bude vyhodnocena celková finanční situace společnosti a následně navrženy a vypracovány takové návrhy a opatření, které povedou ke zlepšení případné nepříznivé situace.
|
| |
|
Marketing internetového obchodu
Popolanský, Jiří ; Macura, Michal (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
V mé diplomové práci se budu zabývat tématem marketingu internetového obchodu. V teoretické části se zaměřím na nalezení vhodných nástrojů marketingové podpory. V praktické části zejména na analýzu současné situace v konkrétním podniku a vlastní návrh marketingové kampaně pro daný internetový obchod.
|