Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The proportion of piano at the profiles of future teacher of Music - Music Education
Kistyová, Ľubica ; Poledňák, Ivan (vedoucí práce) ; Váňová, Hana (oponent) ; Medňanská, Irena (oponent)
Hlavnou témou dizertačnej práce je poukázať na význam klavírnej hry pri umeleckom i osobnostnom formovaní učiteľa hudby. Autorka zdôrazňuje potrebu dostatočne rozvinutých klavírnych zručností učiteľa ako propagátora umeleckých diel a tiež ako iniciátora hudobno-tvorivých činností. Analyzuje rôzne stupne a formy klavírnej prípravy, všíma si ich pozitíva i nedostatky. Upozorňuje na profesionálnosť tejto prípravy, založenej na komplexnom, celostnom prístupe k osobnosti interpreta. Vo vysokoškolskom študijnom programe Hv nachádza mnohoraké využitie klavírnej hry na základe interdisciplinárnych vzťahov. Reflektuje tvorbu a priebeh niektorých modelových umelecko- pedagogických prezentácií vysokoškolákov v predmete didaktika Hv s využitím klavírnej tvorby pre deti ako základu najmä k percepčným hudobným činnostiam. Študenti sú motivovaní k potrebe vlastnej interpretácie počúvaných skladieb v pedagogickej praxi. "Živou" klavírnou hrou môžu účinnejšie pôsobiť na hudobno-zážitkový svet detí. Autorka tým nastoľuje východisko pre skvalitňovanie umeleckého i osobnostného profilu učiteľa hudby - hudobnej výchovy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Nonartificiální hudba jako učivo na třetím stupni
Kopička, Ondřej ; Poledňák, Ivan (vedoucí práce) ; Drábek, Václav (oponent)
Prvním naším krokem bude snaha o zmapování dosavadního vývoje užití nonartificiální (NA) hudby ve školní výuce. Projdeme některé učebnice, které se u nás používaly za posledních padesát let a budeme si všímat integrace NA do výuky, zastavíme se rovněž u některých zajímavých pedagogických materiálů a diplomových prací, které se snaží o novou koncepci hudební výchovy, nebo se již podobným tématem v minulosti zabývaly. Nakonec shrneme a zhodnotíme současný stav hudební výchovy na třetím stupni. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.