Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role školní inspekce a vnitřního hodnocení školy v procesu rozvoje školy
Rozkovcová, Andrea ; Rýdl, Karel (vedoucí práce) ; Pol, Milan (oponent) ; Polechová, Pavla (oponent)
Hlavním tématem disertační práce je vyvažování vnějšího a vnitřního hodnocení ve školách. Možnost nebo dokonce nutnost postupného přechodu akcentace vnějšího hodnocení k důrazu na vnitřní hodnocení školy je dána již tím, že škola tak dostane šanci stále se zlepšovat na základě svých vlastních zkušeností. Bude se moci zlepšovat kontinuálně a nebude muset čekat na výsledky vnější inspekce. Škola bude moci rychleji reagovat na změny všeho druhu (ve vědě, společnosti, legislativě). Škola chce být lepší a pedagogičtí odborníci jí k tomu dávají prostor - zhodnoťte se a přijměte opatření ke svému zlepšení. V souvislosti s tímto výrazným a žádoucím posunem škol k sebehodnocení je poměrně přirozené, že se také bude postupně měnit role české školní inspekce. Jakým způsobem, to se ukáže buď v přirozeném běhu praxe nebo se lze zamýšlet nad urychlením změn. To by se mělo dít a také se tak děje pomocí zvažování různých alternativ a jejich případném vyzkoušení v praxi (projekty Kvalita I a Pilot 111). Když se nový přístup ukáže jako výhodný, lze jej použít obecně. Pokud nikoli, můžeme se vyhnout tomu, abychom jisté přístupy použili cele a pak zjistili, že nejsou přínosné. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Analýza naplnění cílů Národního programu rozvoje vzdělávání v České republice (Bílé knihy) v oblasti předškolního, základního a středního vzdělávání
Straková, Jana ; Greger, D. ; Kalous, J. ; Košťálová, H. ; Polechová, P. ; Simonová, J. ; Štefl, O. ; Veselý, A.
Analýza posuzuje, do jaké míry se podařilo naplnit cíle stanovené v "Národním programu rozvoje vzdělávání. Bílé knize" publikované v roce 2001. Přílohou dokumentu jsou detailní podkladové studie, které obsahují kvalitativní i kvantitativní údaje dokumentující míru naplnění cílů v jednotlivých strategických liniích i konkrétní kroky, které byly v jednotlivých oblastech učiněny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.