Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konstrukce podvozku pro dvounápravový motorový železniční vůz
Polcer, Pavel ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje konstrukční řešení podvozku pro dvounápravové motorové železniční vozy. Funkčnost konstrukčního řešení byla ověřena pomocí analytických a numerických výpočtů.
Koncepty pohonu kolejových vozidel nezávislé trakce
Polcer, Pavel ; Knotek, Jiří (oponent) ; Zubík, Martin (vedoucí práce)
Práce se zabývá koncepty pohonu kolejových vozidel nezávislé trakce, tedy přenosem výkonu mezi spalovacím motorem a hnanými nápravami. V současnosti používané přenosy výkonu jsou popsány z hlediska funkce, jejich limitujících prvků a účinnosti. Pomocí vytvořeného numerického modelu, simulujícího jízdu kolejového vozidla, je porovnána účinnost přenosů výkonu, nebo přesněji energetická náročnost jejich činnosti. Na základě modelu jsou doporučena vhodná řešení.
Konstrukce podvozku pro dvounápravový motorový železniční vůz
Polcer, Pavel ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje konstrukční řešení podvozku pro dvounápravové motorové železniční vozy. Funkčnost konstrukčního řešení byla ověřena pomocí analytických a numerických výpočtů.
Koncepty pohonu kolejových vozidel nezávislé trakce
Polcer, Pavel ; Knotek, Jiří (oponent) ; Zubík, Martin (vedoucí práce)
Práce se zabývá koncepty pohonu kolejových vozidel nezávislé trakce, tedy přenosem výkonu mezi spalovacím motorem a hnanými nápravami. V současnosti používané přenosy výkonu jsou popsány z hlediska funkce, jejich limitujících prvků a účinnosti. Pomocí vytvořeného numerického modelu, simulujícího jízdu kolejového vozidla, je porovnána účinnost přenosů výkonu, nebo přesněji energetická náročnost jejich činnosti. Na základě modelu jsou doporučena vhodná řešení.
Koncepty pohonu kolejových vozidel nezávislé trakce
Polcer, Pavel ; Janoušek, Michal (oponent) ; Zubík, Martin (vedoucí práce)
V této práci obsahuje přehled a zhodnocení používaných přenosů výkonů kolejových vozidel nezávislé trakce. Nejprve je přenos výkonu stručně popsán a následně zhodnocen z hlediska účinnosti a spolehlivosti. V rámci hodnocení účinnosti je ukázáno, kde dochází ke ztrátám. Dále jsou ukázána kritická místa přenosu výkonu, která mají zásadní vliv na spolehlivost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.