Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Evoluce rodu Malus se zvláštním přihlédnutím k ochraně starých odrůd jabloní
Polcar, Václav ; Urfus, Tomáš (vedoucí práce) ; Macková, Lenka (oponent)
Následující práce se zabývá rodem Malus z hlediska významné diverzity, kterou tento rod představuje. Jsou zde shrnuty základní poznatky o taxonomické pozici a světových vývojových centrech rodu. V části práce byly též pojednány reprodukční mechanismy podílející se zde na vzniku diverzity. Speciální důraz je pak kladen na druh Malus domestica, jeho vývoj a hybridní původ. V tomto kontextu jsou představeny staré odrůdy jabloní, jejich význam a pomologicky významné oblasti Česka. Nedílnou součástí této práce je též část věnující se ochraně starých odrůd, jejím limitům i možnostem. Ochrana starých odrůd je zde též kladena do souvislosti s ochranou extenzivního sadu jako významného agroekosystému. Z dostupných dat je závěrem porovnán podíl pěstovaných lokálních odrůd v rámci Česka.
Marketing vybraných výrobců psích granulí a jeho vliv na nákupní chování majitelů psů v ČR
Vavroušková, Aneta ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Polcar, Václav (oponent)
Tato bakalářská práce na téma Marketing vybraných výrobců psích granulí a jeho vliv na nákupní chování majitelů psů v ČR porovnává marketingovou taktiku a zákazníky dvou oblíbených značek psích granulí na českém trhu. Značky jsou srovnány podle jednotlivých nástrojů marketingového mixu a zákazníci podle výsledků dotazníkového šetření. Práce potvrzuje, že českého zákazníka psích granulí velmi ovlivňuje marketingová komunikace výrobců, ale i samotné jádro produktu je pro něj velmi důležité. U vybraných produktů je nejzásadnější rozdíl v nástrojích product a promotion.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.