Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání značky Hard Rock Cafe českými vysokoškolskými studenty
Polák, Ivan ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Vítek, Václav (oponent)
Cílem této práce je zmonitorovat vnímání značky Hard Rock Cafe mezi vysokoškolskými studenty v České republice. Hard Rock Cafe Praha je kombinací restaurace, baru a rockového klubu a je provozovaný mezinárodní společností Hard Rock International. Cílem tohoto výzkumu je identifikovat možnosti růstu počtu místních zákazníků. Zkoumaný segment je podskupina budoucích potenciálních zákazníků. Práce prezentuje postup a výsledky výzkumu značky Hard Rock na vybraném zákaznickém segmentu. Dále je podpořena teorií z oblasti marketingu služeb, značky a metodologie marketingového výzkumu. Praktická část se skládá ze dvou fází výzkumu: kvalitativního a kvantitativního. Analýza obou částí a jejich implikace na formulované hypotézy vede k závěrům v oblasti vnímání značky Hard Rock na zvoleném segmentu. Tyto východiska jsou doplněny o doporučení pro oblast budoucích marketingových komunikací zaměřených na místní zákazníky.
Development of global economy in the information technology era
Polák, Ivan ; Jiránková, Martina (vedoucí práce) ; Bič, Josef (oponent)
Informační technologie jsou poslední rozšířenou převratnou technologickou inovací s globálními dopady. Využívají je lidé jak jednotlivci, tak i společnosti všech velikostí. Informační a komunikační technologie umožnily bezprecedentní propojení a z toho vyplývající hospodářské sjednocení světa. Cílem této práce je vysvětlit, jak ovlivňují světovou ekonomiku, co umožnilo jejich rozšíření a v jakých oblastech se projevují dopady. Blíže popisuji podmínky jejich vzniku a rychlého rozšíření. V převážné části práce se věnuji informačním technologiím a jejich vlivům na současnou ekonomiku jak z globálního hlediska, tak i z hlediska podnikového. V práci se zaměřuji na regiony nejvíce ovlivněné informatizací: vyspělé ekonomiky a dále země jihovýchodní Asie. Z pohledu podniků vysvětluji, jak aktivní zapojení IT do podnikových procesů může zvyšovat podnikovou produktivitu. Sleduji změny vztahů mezi podniky a taky mezi nimi a zákazníky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.