Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dichotomický pohled na integraci dítěte, žáka, studenta se sluchovým postižením
Pokoráková, Jana ; Hádková, Kateřina (vedoucí práce) ; Mrkosová, Eva (oponent)
Předkládaná diplomová práce se věnuje dichotomickému pohledu na integraci dětí, žáků, studentů se sluchovým postižením. Zaměřuje se zejména na spolupráci speciálních pedagogů ze speciálně pedagogických center pro sluchově postižené s pedagogy integrujícími děti, žáky, studenty se sluchovým postižením na procesu integrativního vzdělávání. Práce je členěna do pěti kapitol. První čtyři kapitoly se zabývají vymezením základních pojmů, vzděláváním dětí, žáků, studentů se sluchovým postižením, dále školskou integrací z pohledu jejího vývoje, integrací dětí, žáků, studentů se sluchovým postižením, významem poradenských pracovišť v procesu školské integrace a spoluprácí speciálních pedagogů ze speciálně pedagogických center pro sluchově postižené a pedagogů integrujících děti, žáky, studenty se sluchovým postižením. Pátá kapitola je zaměřena prakticky a věnuje se analýze dotazníkového šetření, které má za cíl zmapování kvality spolupráce speciálních pedagogů ze speciálně pedagogických center pro sluchově postižené s pedagogy integrujícími děti, žáky, studenty se sluchovým postižením. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Dichotomický pohled na integraci dítěte, žáka, studenta se sluchovým postižením
Pokoráková, Jana ; Mrkosová, Eva (oponent) ; Hádková, Kateřina (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce se věnuje dichotomickému pohledu na integraci dětí, žáků, studentů se sluchovým postižením. Zaměřuje se zejména na spolupráci speciálních pedagogů ze speciálně pedagogických center pro sluchově postižené s pedagogy integrujícími děti, žáky, studenty se sluchovým postižením na procesu integrativního vzdělávání. Práce je členěna do pěti kapitol. První čtyři kapitoly se zabývají vymezením základních pojmů, vzděláváním dětí, žáků, studentů se sluchovým postižením, dále školskou integrací z pohledu jejího vývoje, integrací dětí, žáků, studentů se sluchovým postižením, významem poradenských pracovišť v procesu školské integrace a spoluprácí speciálních pedagogů ze speciálně pedagogických center pro sluchově postižené a pedagogů integrujících děti, žáky, studenty se sluchovým postižením. Pátá kapitola je zaměřena prakticky a věnuje se analýze dotazníkového šetření, které má za cíl zmapování kvality spolupráce speciálních pedagogů ze speciálně pedagogických center pro sluchově postižené s pedagogy integrujícími děti, žáky, studenty se sluchovým postižením. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.