Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mezinárodní marketingová strategie
Pohanková, Petra ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem práce je analyzovat některé významné skutečnosti, které přineslo zavedení internetu do firemní praxe, popsat možný rámec pro provedení analýzy před vlastním rozhodnutím o podobě mezinárodní marketingové strategie, a na příkladu konkrétní firmy vytvořit vhodnou marketingovou strategii pro vstup na zahraniční trhy. Diplomová práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. Úvodní dvě kapitoly představují teoreticko-metodologický rámec diplomové práce. V první kapitole představuji důvody pronikání firem na zahraniční trhy a některé praktické aspekty vlivu internetu na firemní aktivity. Těžištěm teoreticko-metodologické části je text věnovaný tvorbě marketingové strategie. Tvorbě mezinárodní marketingové strategie vybrané firmy se věnují třetí a čtvrtá kapitola, které se soustřeďují na výběr a vytvoření vhodné marketingové strategie.
Význam investičních pobídek pro ekonomiky vybraných evropských zemí
Pohanková, Petra ; Steinmetzová, Dana (vedoucí práce) ; Turečková, Andrea (oponent)
Práce srovnává význam přímých zahraničních investic, investiční podpory a pobídek v Irsku, České republice a Makedonii. Analyzuje případné přínosy a slabá místa ve vztahu k vybraným ekonomikám.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.