Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití After Effects ve firemní komunikaci
Plajerová, Pavlína ; Krist, Antonín (vedoucí práce) ; Adamec, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití počítačového programu Adobe After Effects pro účely marketingové komunikace firem. Cílem bakalářské práce je představit nástroje a animační techniky programu Adobe After Effects, které mohou být pro tyto účely použity. V teoretické části práce jsou definovány jednotlivé prvky tvořící firemní identitu, která je základem pro firemní komunikaci se zákazníky, spotřebiteli a ostatními firmami. Pozornost je věnována také novým trendům ve firemní komunikaci. Praktická část práce obsahuje popis nejvíce využitelných nástrojů Adobe After Effects pro tvorbu audiovizuálních propagačních děl. Využití klíčových snímků a nástroje Puppet Pin Tool pro tvorbu animací je v závěru práce názorně popsáno na reálně vytvořeném animovaném propagačním spotu pro Centrum tělesné výchovy a sportu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.