Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Filosofické kontexty fenoménu hry a pravidel fotbalu ve výchově společnosti
Plachý, Antonín ; Waic, Marek (vedoucí práce) ; Sekot, Aleš (oponent) ; Votík, Jaromír (oponent)
FILOSOFICKÉ KONTEXTY FENOMÉNU HRY A PRAVIDEL FOTBALU VE VÝCHOVĚ SPOLEČNOSTI PHILOSOPHICAL CONTEXTS OF PLAY PHENOMENON AND THE RULES OF FOOTBALL GAME IN SOCIETY EDUCATION Mgr. Antonín Plachý Disertační práce, 2013 SOUHRN Záměry: Hlavním záměrem práce je podpora svobody, spočívající v možnosti napravovat své chyby. Tento moment je důležitý v běžném životě, ale i ve sportu, který je stále zakotven ve hře, která je hlubokým projevem svobody člověka. Tento záměr je filosoficky těžko podpořitelný bez praktického kroku, kterým je podpora systému vzdělávání a výběru rozhodčích fotbalu, jako pedagogický záměr. Bod hovořící o svobodě člověka v roli rozhodčího, který je ve výkladu pravidel fotbalu zachycen ve varování rozhodčích před kompenzací vlastních chyb, nazývám bodem konvergence této práce. Postavení rozhodčího jako strážce nad spravedlností při užití pravidel ve hře by mělo být kladeno symbolicky a hlavně lidsky nad pravidla a nikoli naopak. V tomto momentu je i vyjádřen význam lidské touhy po svobodě a zároveň potřeby pořádku, jako neustálé vyvažování a hledání míry řádu v chaosu. Ve druhém a pro mne již základním cíli, bylo vytvořit pravidla fotbalu pro děti. S týmem spolupracovníků vytvořil a uvedl do praxe pravidla fotbalu malých forem na základě pedagogiky s pedagogickým výkladem, pro věkové kategorie...
Filosofické kontexty fenoménu hry a pravidel fotbalu ve výchově společnosti
Plachý, Antonín ; Waic, Marek (vedoucí práce) ; Sekot, Aleš (oponent) ; Votík, Jaromír (oponent)
FILOSOFICKÉ KONTEXTY FENOMÉNU HRY A PRAVIDEL FOTBALU VE VÝCHOVĚ SPOLEČNOSTI PHILOSOPHICAL CONTEXTS OF PLAY PHENOMENON AND THE RULES OF FOOTBALL GAME IN SOCIETY EDUCATION Mgr. Antonín Plachý Disertační práce, 2013 SOUHRN Záměry: Hlavním záměrem práce je podpora svobody, spočívající v možnosti napravovat své chyby. Tento moment je důležitý v běžném životě, ale i ve sportu, který je stále zakotven ve hře, která je hlubokým projevem svobody člověka. Tento záměr je filosoficky těžko podpořitelný bez praktického kroku, kterým je podpora systému vzdělávání a výběru rozhodčích fotbalu, jako pedagogický záměr. Bod hovořící o svobodě člověka v roli rozhodčího, který je ve výkladu pravidel fotbalu zachycen ve varování rozhodčích před kompenzací vlastních chyb, nazývám bodem konvergence této práce. Postavení rozhodčího jako strážce nad spravedlností při užití pravidel ve hře by mělo být kladeno symbolicky a hlavně lidsky nad pravidla a nikoli naopak. V tomto momentu je i vyjádřen význam lidské touhy po svobodě a zároveň potřeby pořádku, jako neustálé vyvažování a hledání míry řádu v chaosu. Ve druhém a pro mne již základním cíli, bylo vytvořit pravidla fotbalu pro děti. S týmem spolupracovníků vytvořil a uvedl do praxe pravidla fotbalu malých forem na základě pedagogiky s pedagogickým výkladem, pro věkové kategorie...
Analýza přípravného období v kategorii starší přípravky v profesionálním fotbalovém klubu
Kokštejn, Jakub ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Plachý, Antonín (oponent)
Analýza přípravného období v kategorii starší přípravky v profesionálním fotbalovém klubu (analytická a ověřovací studie tréninkových programů) Analysis preparatorv term for category of older childreen in profesional soccer club (analytic and verify study of training programs) Cflem této diplomové práce bude na základě studie literatury, postupů tréninkové činnosti a jejího plánování, objasnění otázky existence přípravného období v kategorii starší fotbalové přípravky v roční periodizaci tréninkového procesu. Bude li to možné, dojde k vytvoření teoretického modelu přípravného období a jeho porovnání se zimním a letním přípravným obdobím (2004/2005) starší fotbalové přípravky FK Marila Příbram. Dále mezi cíle práce patřilo získání a vyhodnocení kvantitativních údajů, které nám umožní lépe teoreticky zhodnotit otázky didaktického pojetí a organizačního zabezpečení sportovní přípravy. Posledním cílem bylo získání a vyhodnocení kvalitativních údajů, především z oblasti technicko- taktické, kondiční a psychologické přípravy hráčů v kategorii starší fotbalové přípravky. Metodou výzkumu byla zvolena osvědčená a hojně užívaná metoda pozorování. Pozorování bylo skryté, s účastí, systematické a probíhalo v přirozených podmínkách. Probíhalo v letním a zimním přípravném období v sezoně 2004/2005. Výsledkem pozorování...
Rozcvičení v tréninkovém procesu
Frýbort, Pavel ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Plachý, Antonín (oponent)
Název diplomové práce: Rozcvičení v tréninkovém procesu Název v angličtině: Warm - up in training process Cíl práce: Na základě pozorování rozcvičení a měření tepové frekvence popsat strukturu a obsah rozcvičení u vybraných věkových kategorií 19, 16, 13 let v týdenním mikrocyklu v hlavním období. Metoda: K získání potřebných informací bylo použito české i zahraniční literatury. Použil jsem metodu nepřímého pozorování (videozáznam) a měření tepové frekvence (Polar Vantage NV). Zjištěné informace byly statisticky zpracovány. Výsledky: Výsledky budou prezentovány graficky. Vytyčené hypotézy budou potvrzeny nebo vyvráceny. Klíčová slova: Rozcvičení, trénink dětí a mládeže, zatěžování, strečink, tepová frekvence, kvantitativní a kvalitativní analýza. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.