Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The effect of lecture/seminar attendance on exam results
Plachá, Romana ; Pertold-Gebicka, Barbara (vedoucí práce) ; Želinský, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem této práce bylo zjistit, jak účast na seminářích a přednáškách ovlivňuje známku z testu. Přestože jsou školy primárním zdrojem vzdělávání, na vysokých školách ve většině případů není docházka povinná. Jako studentku vysoké školy mě zajímalo, jestli a jak účast na hodinách ovlivňuje výsledky předmětů na škole, kde studuji. Proto jsem se rozhodla provést průzkum a pro analýzu jsem si zvolila bakalářský kurz Econometrics II na Univerzitě Karlově v Praze. Vzorek je 42 studentů. Kvůli problému s opomenutím důležité proměnné bylo potřeba vzít v úvahu nepozorovatelné faktory jako schopnost, motivaci a úsilí studentů. Z tohoto důvodu jsou v práci použity dvě metody odhadu. Nejprve metoda nejmenších čtverců s využitím proxy proměnných a poté dvoustupňová metoda nejmenších čtverců s instrumentální proměnnou. Z výsledků je patrné, že v analyzovaném vzorku studentů má účast na přednáškách pozitivní a statisticky významný efekt na známku z testu, avšak vliv účasti na seminářích není významně rozdílný od nuly. Klíčová slova docházka, studijní výsledky, metoda ne- jmenší čtverců (OLS), dvoustupňová metoda nejmenší čtverců (2SLS), racionální rozhodování E-mail...

Viz též: podobná jména autorů
4 Plachá, Radka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.