Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aplikace systému řízení marketingových kampaní v oblasti retail FMCG
Pivovarník, Jan ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Šperková, Lucie (oponent)
Práce se zabývá oblastí řízení životního cyklu marketingových kampaní a řízení vztahů se zákazníky v oblasti rychloobrátkové zboží. Z důvodu vysoké konkurence na tomto trhu hledají organizace způsoby, jak získat konkurenční výhodu -- tou může být právě efektivnější marketingová práce se zákazníky. Za hlavní cíle jsem si určil zpracování podrobného teoretického základu problematiky řízení marketingových kampaní a následné vypracování metodiky pro tuto oblast. V teoretické části seznamuji čtenáře se základními pojmy a následně diskutuji problematiku odděleně z technologického a marketingového pohledu. Teoretická část práce také obsahuje představení aktuálních trendů v oblasti EMM a vysvětlení specifik trhu FMCG z pohledu řízení vztahů se zákazníkem. Praktická část spočívá ve vypracování metodiky řízení životního cyklu marketingové kampaně. Metodika je postavena na konceptech představených v teoretické části práce a na zkušenostech z implementačních projektů v praxi. Za hlavní přínosy práce považuji vypracování metodiky řízení marketingových kampaní, která je technologicky nezávislá, intuitivní a flexibilní a využitelná nejen v oblasti FMCG. Dalším přínosem je zpracování komplexního teoretického základu v oblasti, která není téměř pokrytá odbornou literaturou.
Analýza trhu Business Intelligence
Pivovarník, Jan ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Brixí, Radim (oponent)
Cílem této bakalářské práce je uvést čtenáře do problematiky BI, popsat vývoj a aktuální situaci na trhu BI včetně představení několika vybraných dodavatelů a jejich produktů a konečně i pokusit se popsat aktuálně působící i budoucí trendy na trhu. Práce je členěná na teoretickou část, kde jsou vysvětleny základní pojmy business intelligence. Dále následuje analýza trhu. Pro potřeby analýzy jsem trh rozdělil na tři segmenty -- segment BI platforem, segment databázových platforem a segment nástrojů datové integrace. Po analýze trhu následuje představení několika trendů na trhu business intelligence a závěrečné shrnutí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.