Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Makroskopické modelování dopravního toku
Pidrová, Kateřina ; Opluštil, Zdeněk (oponent) ; Kisela, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá makroskopickým modelování dopravního toku. Nejdříve je uveden úvod do problematiky modelování dopravního toku obecně, společně s rozdělením modelů. Dále je v práci odvozena rovnice kontinuity pro makroskopické modely. Za účelem jejího řešení je nutné volit konstitutivní vztah pro vyjádření dopravního toku, na kterém závisí to, jak bude daný model vypadat. Hlavní část práce je zaměřena na LWR model řešený metodou charakteristik, s důrazem na šíření rázových vln, tedy vznik dopravního kolapsu. V poslední kapitole je teorie uvedená na příkladu a je v ní také proveden experiment s porovnáním modelu LWR a skutečného provozu na silnici.
Testování tepelných vlastností rukavic pomocí tepelného manekýna
Pidrová, Kateřina ; Pokorný, Jan (oponent) ; Fišer, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá testováním tepelných vlastností rukavic pomocí tepelného manekýna. V první části je uvedena rešerše vztahující se k dané problematice, společně s odvozením výpočetního vztahu použitého pro měření. Nejdůležitějším bodem práce je návrh metodiky pro měření tepelného odporu rukavic s pomocí tepelného manekýna, která vychází z normy ČSN EN 511. Tato metodika byla následně prověřena měřením na 5 vzorcích rukavic společně s rozborem nejistot a ověřením opakovatelnosti měření. U~měřených vzorků je dále uveden i nástin možností jejich použití při konkrétních činnostech a teplotách okolního vzduchu. Na konci práce je uvedeno stručné shrnutí dosažených výsledků.
Testování tepelných vlastností rukavic pomocí tepelného manekýna
Pidrová, Kateřina ; Pokorný, Jan (oponent) ; Fišer, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá testováním tepelných vlastností rukavic pomocí tepelného manekýna. V první části je uvedena rešerše vztahující se k dané problematice, společně s odvozením výpočetního vztahu použitého pro měření. Nejdůležitějším bodem práce je návrh metodiky pro měření tepelného odporu rukavic s pomocí tepelného manekýna, která vychází z normy ČSN EN 511. Tato metodika byla následně prověřena měřením na 5 vzorcích rukavic společně s rozborem nejistot a ověřením opakovatelnosti měření. U~měřených vzorků je dále uveden i nástin možností jejich použití při konkrétních činnostech a teplotách okolního vzduchu. Na konci práce je uvedeno stručné shrnutí dosažených výsledků.
Makroskopické modelování dopravního toku
Pidrová, Kateřina ; Opluštil, Zdeněk (oponent) ; Kisela, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá makroskopickým modelování dopravního toku. Nejdříve je uveden úvod do problematiky modelování dopravního toku obecně, společně s rozdělením modelů. Dále je v práci odvozena rovnice kontinuity pro makroskopické modely. Za účelem jejího řešení je nutné volit konstitutivní vztah pro vyjádření dopravního toku, na kterém závisí to, jak bude daný model vypadat. Hlavní část práce je zaměřena na LWR model řešený metodou charakteristik, s důrazem na šíření rázových vln, tedy vznik dopravního kolapsu. V poslední kapitole je teorie uvedená na příkladu a je v ní také proveden experiment s porovnáním modelu LWR a skutečného provozu na silnici.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.