Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Event marketing
Pham, Quynh Trang ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem bakalářské práce je navrhnout vhodný event pro mladší spotřebitele vybraného obchodní domu, za účelem zlepšit jeho vztah se stanovenou cílovou skupinou, přilákat jejich pozornost a zlepšit image firmy. Dále se práce také zaobírá významem event marketingu jako komunikační nástroj v současné dynamické době plné konkurence. Celá práce je rozdělena na dvě části. První část teoreticky charakterizuje event marketing, popisuje jeho integraci do komunikačního mixu a jeho proces plánování a tvorby. Druhá část je zaměřena na praktické řešení daného problému pomocí zavedení event marketingu. Obsahuje jak analýzu problému, vlastní návrh eventu, tak i doporučené způsoby vyhodnocení úspěšnosti navržené akce.

Viz též: podobná jména autorů
1 Pham, Quoc Loc
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.