Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing služeb
Pfefferová, Tereza ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Pánek, Pavel (oponent)
Cílem práce Marketing služeb je navrhnout vhodné marketingové řízení pro začínajícího lektora angličtiny. V teoretické části se autor zabývá problematikou marketingového mixu a jeho rozšířením ve službách, tzv. marketingový mix 7P. Dále práce pojednává o vnitřním a vnějším prostředí a o tom, jak prostředí ovlivňuje podnikatelský subjekt. V závěru teoretické části jsou zmíněna hlavní specifika mezifiremních trhů. Ke zpracování teoretické a praktické části bakalářské práce byly použity metody literární rešerše, deskripce, komparace, dedukce, dotazování, analýza sekundárních dat a primárních dat a dotazníková šetření. V rámci praktické části byla provedena analýza tržního prostředí. Na základě analýzy, s pomocí teoretických východisek, byl vytvořen návrh marketingového mixu, který musí autor vytvořit, aby oslovil co nejvíce firemních zákazníků. Mezi konkrétní návrhy řízení patří umožnit zákazníkům i Skype hodiny, pořídit si auto kvůli vyšší dostupnosti, soustavně se pedagogicky vzdělávat a udělat si certifikát z angličtiny C1, nastavit cenu v rozmezí 450 Kč až 550 Kč za hodinu, s potenciálními zákazníky jednat na osobních schůzkách, umožnit zákazníkům mít ukázkovou hodinu a na reprezentativním webu jim poskytnout k vidění reference od jiných zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.