Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Změna biomechanických parametrů běžeckého kroku při modelovém tréninku speciálního tempa běžce na 800m (v přípravném a závodním období)
Petrásková, Veronika ; Hojka, Vladimír (vedoucí práce) ; Feher, Jan (oponent)
Název: Změna biomechanických parametrů běžeckého kroku při modelovém tréninku speciálního tempa běžce na 800 m (v přípravném a závodním období) Cíle: Cílem této práce (pilotní studie) bylo zjistit změny vybraných biomechanických parametrů běžeckého kroku vlivem modelového tréninku ve speciálním tempu v přípravném a závodním období. Metody: Měření bylo uskutečněno na 3 probandech, přičemž každý z probandů představoval jiný typ běžce (začínající atlet, rekreační atlet, výkonnostní atlet v reprezentaci do 23 let). Byla použita kvalitativní analýza dat získaných zařízením Optojump. Výzkum byl prováděn v přetlakové hale na Strahově na kryté 200 m dráze ve dvou měřeních. První měření bylo realizováno na konci přípravného období a druhé v závodním období. Probandi absolvovali tzv. modelový trénink (300 m a 200 m) ve speciálním tempu s minutovým intervalem odpočinku mezi úseky. V průběhu zvolených úseků byly měřeny biomechanické parametry běžeckého kroku pomocí zařízení Optojump v 10 m úsecích. Výsledky: Proband 1 se ve výstupním měření modelového tréninku zlepšil o 3,1 s na 300 m a o 2,1 s na 200 m. Toto zlepšení se projevilo ve zkrácení doby oporové fáze o 0,006 s, prodloužení délky kroku průměrně o 13,8 cm a zvýšení průměrné frekvence o 0,23 Hz. Proband 2 se zlepšil o 1,9 s na 300 m a o 1,3 s na 200 m....
Moderní technologie a trendy v bankovnictví využívané při získávání a udržení klientů
Petrásková, Veronika ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vybranými trendy a moderními technologiemi, jakými banky přistupují ke svým klientům, případně k získávání klientů nových. Bankovní trh je trhem, kde je vysoká nabídka způsobující konkurenční boj o klienty. Inovativní řešení a přidaná hodnota v podobě moderních technologií může bankám pomoci zvýšit konkurenční výhodu a loajalitu klientů, jenž patří mezi rozhodující faktory v úspěšnosti banky. Cílem této práce je popsání těchto nástrojů a zhodnocení jejich využití na území České republiky a v zahraničí.

Viz též: podobná jména autorů
2 PETRÁŠKOVÁ, Věra
4 Petrášková, Veronika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.