Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strageie České asociace pro vzácná onemocnění
Pelcová, Martina ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Kučera, Vojtěch (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na financování České asociace pro vzácná onemocnění. Hlavním cílem je navrhnout fundraisingovou strategii pro tuto organizaci, jelikož ta je v současné době financována převážně od farmaceutických společností a vzniká zde střet zájmů. Vedlejším cílem je navržení marketingové strategie se zaměřením na komunikaci. Pro dosažení těchto cílů bylo nutné nejprve vyjasnit si teoretické znalosti z oblasti neziskového sektoru, jeho financování a marketingu. V praktické části jsou vytipované společnosti, které by na spolupráci s ČAVO mohly mít zájem a následně je zde uvedeno pár návrhů pro zlepšení komunikace a PR aktivit.
Porovnání dvou retailových jednotek IKEA a Kika
Pelcová, Martina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je porovnání nákupní atmosféry a internetových stránek dvou společností - IKEA a KIKA. V úvodní části jsou teoreticky vymezeny oblasti nákupní atmosféry, dále hlavní body, které by měly splňovat kvalitní internetové stránky a popis SWOT analýzy. Následně jsou stručně představeny obě analyzované společnosti. Ve třetí části je zpracováno vlastní porovnání obou společností z uvedených hledisek, a vytvořena SWOT analýza. Ta tvoří podklad pro poslední část, kde jsou navrženy náměty na zlepšení sledovaných parametrů.

Viz též: podobná jména autorů
1 PELCOVÁ, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.