Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Policový systém do veřejného prostoru
Pelcová, Kateřina
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhu policového systému do veřejného prostoru, v tomto případě herny mateřské školy. Samotnému návrhu předcházelo zpracování rešerše stávající nabídky nábytku pro mateřské školy na trhu. Teoretická část se zabývá požadavky na úložné systémy ve veřejném prostoru, a to nejen hygienickými, bezpečnostními, ale i technologickými. Důležitým bodem mé práce je také vliv barev v prostoru na správný rozvoj dětí. Praktická část se zabývá vlastním návrhem, který zahrnuje popis konstrukčního řešení, materiálový přehled, výběr optimální barevné varianty provedení policového systému a 3D vizualizaci vytvořenou v Cinema 4D a Lumionu. Výkresová dokumentace je součástí příloh této práce.
Charakteristika odlišných pojetí výuky matematiky na příkladu dvou učitelů gymnázia
Pelcová, Kateřina ; Vondrová, Naďa (vedoucí práce) ; Kvasz, Ladislav (oponent)
Cílem této diplomové práce je charakterizovat pojetí výuky matematiky dvou učitelů gymnázia, z nichž jeden je představitelem tradičního frontálního vyučování a druhý vyznává spíše aktivní zapojení žáků do procesu učení. Jejich pojetí výuky porovnávám na výuce jednoho konkrétního tématu, a sice analytické geometrie přímky v rovině. V teoretické části práce jsou popsána zkoumaná pojetí výuky (frontální vyučování a tzv. realistická pedagogika) a vybrané výzkumy s podobným zaměřením. Vlastní výzkum sestával z náslechů v hodinách obou učitelů a závěrečného testu pro žáky. Získaná data byla analyzována kvalitativními i kvantitativními metodami. Představitelka tradičního frontálního vyučování klade důraz na procvičování a vysvětlování nové látky. Úlohy řeší ona sama, nebo vyvolaný žák u tabule. V průběhu hodiny pokládá žákům otázky, které vyžadují převážně krátké odpovědi a jsou zaměřené na reprodukci předchozích znalostí. V hodinách učitele, který je tvůrcem a zároveň představitelem tzv. realistické pedagogiky, tráví žáci nejvíce času samostatným řešením úloh. Výklad provádí učitel formou diskuze, žákům často pokládá otázky zaměřené na aplikaci předchozích poznatků, vedoucí k formulaci vlastních myšlenek. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Grafický kalkulátor TI-89 Titanium
Pelcová, Kateřina ; Dvořák, Petr (vedoucí práce) ; Zhouf, Jaroslav (oponent)
Cílem mé bakalářské práce bylo prozkoumat možnosti, které grafický programovatelný kalkulátor TI-89 Titanum skýtá a vytvořit přehledného průvodce jeho funkcemi, doplněného o mé vlastní zkušenosti. Účelem nebylo poukázat pouze na dobré vlastnosti a výhody práce s kalkulátorem, ale upozornit i na nedostatky a určitá úskalí, na která je dobré si při výpočtech dávat pozor.
Charakteristika odlišných pojetí výuky matematiky na příkladu dvou učitelů gymnázia
Pelcová, Kateřina ; Vondrová, Naďa (vedoucí práce) ; Kvasz, Ladislav (oponent)
Cílem této diplomové práce je charakterizovat pojetí výuky matematiky dvou učitelů gymnázia, z nichž jeden je představitelem tradičního frontálního vyučování a druhý vyznává spíše aktivní zapojení žáků do procesu učení. Jejich pojetí výuky porovnávám na výuce jednoho konkrétního tématu, a sice analytické geometrie přímky v rovině. V teoretické části práce jsou popsána zkoumaná pojetí výuky (frontální vyučování a tzv. realistická pedagogika) a vybrané výzkumy s podobným zaměřením. Vlastní výzkum sestával z náslechů v hodinách obou učitelů a závěrečného testu pro žáky. Získaná data byla analyzována kvalitativními i kvantitativními metodami. Představitelka tradičního frontálního vyučování klade důraz na procvičování a vysvětlování nové látky. Úlohy řeší ona sama, nebo vyvolaný žák u tabule. V průběhu hodiny pokládá žákům otázky, které vyžadují převážně krátké odpovědi a jsou zaměřené na reprodukci předchozích znalostí. V hodinách učitele, který je tvůrcem a zároveň představitelem tzv. realistické pedagogiky, tráví žáci nejvíce času samostatným řešením úloh. Výklad provádí učitel formou diskuze, žákům často pokládá otázky zaměřené na aplikaci předchozích poznatků, vedoucí k formulaci vlastních myšlenek. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Grafický kalkulátor TI-89 Titanium
Pelcová, Kateřina ; Dvořák, Petr (vedoucí práce) ; Zhouf, Jaroslav (oponent)
Cílem mé bakalářské práce bylo prozkoumat možnosti, které grafický programovatelný kalkulátor TI-89 Titanum skýtá a vytvořit přehledného průvodce jeho funkcemi, doplněného o mé vlastní zkušenosti. Účelem nebylo poukázat pouze na dobré vlastnosti a výhody práce s kalkulátorem, ale upozornit i na nedostatky a určitá úskalí, na která je dobré si při výpočtech dávat pozor.

Viz též: podobná jména autorů
1 Pelcová, Karolina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.